نسخه چاپی

ارتش اسرائیل كم آورد

یكی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین از آمادگی مقاومت فلسطین برای مقابله با هر گونه حمله زمینی علیه غزه خبر داد و گفت: ارتش اسرائیل سعی دارد جنگ را در همین حد به پایان برساند.

به گزارش نما ، احمد الملل در گفت‌وگو با فارس با اشاره به پاسخ مقاومت به حملات صهیونیست‌ها در عمق اسرائیل، تاکید کرد که اعلام آمادگی ارتش اسرائیل برای حمله زمینی به غزه در راستای جنگ روانی این رژیم و در واکنش به پاسخ کوبنده مقاومت است.

وی گفت: اخبار رسانه‌های خبری در مورد آمادگی ارتش دشمن اسرائیلی برای حمله زمینی به نوار غزه و استقرار ادوات جنگی خود در مرز غزه و همچنین اخبار مربوط به موافقت کابینه امنیتی و سیاسی اسرائیل با فراخوانی 75 هزار نفر از نیروهای ذخیره ارتش، تنها در راستای جنگ روانی دشمن علیه مقاومت فلسطین است.

این رهبر جهاد اسلامی افزود که انتشار اخبار در رسانه‌های اسرائیلی در خصوص فراخوانی افسران و سربازان ذخیره برای خدمت بر اساس دستور شماره 9 است که فراخوانی این نیروها برای فعالیت در زمینه ارائه خدمات جنگی در جبهه داخلی و کمک به شهروندان را شامل می‌شود و این دستور نیز بر اساس قانون به دولت و وزیر جنگ بستگی دارد.

المدلل همچنین گفت: دستور مربوط به فراخوانی نیروهای ارتش ذخیره برای خدمت در جبهه جنگ دستور شماره 8 است که بر اساس قانون این فراخوانی ممکن نیست مگر اینکه کمیته امور خارجه و امنیت کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی با آن موافقت کنند که این امر نیز هنوز اعلام نشده است.

این رهبر جهاد اسلامی تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی سعی دارد دوره کنونی جنگ را در همین حد به پایان برساند تا به این ترتیب خسارت‌های جبهه داخلی خود را کاهش دهد و به همین دلیل نیز به جنگ روانی روی آورده است.

۱۳۹۱/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...