نسخه چاپی

یزدانی خرم: آقایان قبل انتخابات قوه تشخیص نداشتند؟

رئیس سابق فدراسیون كشتی معتقد است كه حضور كفاشیان در فدراسیون فوتبال به عنوان یكی از بازنشستگان تخلف است اما این مشكل می‌تواند حل شود.

محمدرضا يزداني خرم در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: علي كفاشيان كه كارمند بازنشسته بانك بوده با تخلف در انتخابات دوره جديد فدراسيون فوتبال شركت كرده است.

وي افزود:‌ زمانيكه كفاشيان براي انتخابات فدراسيون فوتبال ثبت نام مي‌كرد و مدارك خود را ارائه مي‌داد، مگر مسئولان ورزشي قوه تشخيص نداشتند كه حالا اين موضوع مطرح است! اما براي اين تخلف هم راه حلي وجود دارد.

يزداني خرم تصريح كرد: شركت بازنشستگان دولتي در انتخابات تخلف است و كفاشيان نبايد در آن شركت مي‌كرد، در زمان ثبت نام هم آقايان اين تخلف را ناديده گرفتند و در حال حاضر هم با اعلام نياز به سازمان بازرسي كل كشور مي‌توانند اين مشكل را برطرف كنند.

وي گفت: سازمان بازرسي كل كشور مي‌تواند براي حل مشكل كفاشيان به عنوان يك بازنشسته كه رئيس فدراسيون فوتبال است،‌ با توجه به نياز اين فدراسيون و مسئولان، مجوزي براي وي صادر كنند تا هم تخلفي صورت نگيرد و هم كفاشيان به عنوان رئيس فدراسيون فوتبال به كار خود ادامه دهد.

۱۳۹۰/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...