نسخه چاپی

گلوله‌های مقاومت هركجا لازم باشد فرود می‌آید

عکس خبري -گلوله‌هاي مقاومت هرکجا لازم باشد فرود مي‌آيد

معاون ستاد كل نیروهای مسلح گفت: همانطور كه قبلا پیش‌بینی شده بود آمریكایی‌ها و صهیونیست‌ها هیچگونه گنبد مطمئنی در اختیار ندارند و گلوله‌های مقاومت هركجا كه لازم باشد فرود خواهند آمد.

به گزارش نما، سردار سیدمسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با فارس، ضمن تقبیح اقدام نظامی و تروریستی غاصبان اسرائیلی علیه مردم مظلوم غزه، اظهار داشت: برآوردها از توان نظامی و روحی‌ روانی صهیونیست‌ها از یک طرف و مردم و رزمندگان غزه از طرف دیگر حاکی از ضعف بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در جنگ حاضر است.

وی افزود: حماس هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ تجهیزاتی در وضعیت مناسب و خوبی به سر می‌برد.

جزایری تاکید کرد: در صورت ادامه جنگ تحمیلی صهیونیست‌ها علیه غزه، اقدامات دفاعی حماس و سایر رزمندگان غزه کاملا غیرمنتظره و غافلگیر کننده خواهد بود.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور همچنین گفت: طبق اطلاعات موجود، نظامیان و صهیونیست‌های اشغالگر در برابر اقدامات نظامی بعدی رزمندگان غزه به زانو در خواهند آمد.

جزایری یادآور شد: پس از شکست‌های خفت‌بار اسرائیلی‌های شیطان‌صفت در جنگ‌های ۳۳ روزه حزب‌الله و ۲۲ روزه غزه و شکست دشمنان مقاومت در برخورد قهرآمیز با مردم و دولت سوریه، اینک چهارمین شکست دشمنان مقاومت در غزه در حال رقم خوردن است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پایان افزود: همانطور که قبلا پیش‌بینی شده بود، آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هیچگونه گنبد مطمئنی در اختیار ندارند و گلوله‌های مقاومت هرکجا که لازم باشد فرود خواهند آمد.

۱۳۹۱/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...