نسخه چاپی

كفاشیان بدنبال برگزاری فوتسال زنان درایران

رئیس فدراسیون فوتبال كه برای حضور در جلسه كمیته فوتسال فدراسیون جهانی فوتبال به تایلند سفر كرده بود، از پیشنهاد میزبانی ایران برای دور بعدی جام‌جهانی فوتسال خبر داد.

به گزارش نما به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان درباره نشست کمیته فوتسال فیفا به میزبانی تایلند گفت: "در این نشست گزارش کاملی از برگزاری مسابقات جام‌جهانی در بخش‌های مختلف، برنامه دورنهایی جام جهانی و داوران قضاوت کننده در مرحله نیمه‌نهایی و فینال مورد بحث‌وبررسی قرار گرفت. ایران به همراه اسپانیا، برزیل و آرژانتین پیشنهاد برگزاری جام‌جهانی فوتسال زنان را دادند که کمیته فوتسال با آن موافقت کرده و مقرر شد تا در هیات رئیسه فیفا مورد بحث و بررسی قرار گیرد."


رییس فدراسیون فوتبال در ادامه از پیشنهاد ایران برای برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال جهان خبر داد و گفت: در این جلسه پیشنهاد برگزاری جام باشگاه‌های جهان را ارائه کردم که قرار شد تا این موضوع مورد ارزیابی و بررسی بیشتر قرار گیرد و پس از کارشناسی روی کلیه موارد، اقدامات لازم برای برگزاری آن صورت گیرد.


وی از درخواست میزبانی ایران به همراه 5 کشور دیگر برای دور بعدی جام جهانی هم خبر داد و گفت: از آسیا ایران، از آمریکای‌جنوبی کلمبیا و پرتوریکو و از اروپا نیز چک، فرانسه و اسپانیا درخواست میزبانی جام‌جهانی را دادند که مقرر شد در نشست آتی که بهمن ماه در زوریخ برگزار می‌شود، تصمیم‌ نهایی در این مورد گرفته شود.


کفاشیان در ادامه از ارایه گزارش کمیته‌های بازاریابی، مسابقات و کنترل دوپینگ گفت و اظهار کرد: بر اساس گزارش کمیته کنترل دوپینگ فیفا، دست کم از دو بازیکن هر تیم تست دوپینگ گرفته شده که هیچ نمونه‌ای مثبت نبوده است. کمیته بازاریابی فیفا اعلام کرد که کشور میزبان تاکنون 500 هزار دلار بلیط فروخته است.


وی در پایان گفت: بعدازظهر امروز (شنبه) با بلاتر دیدار خواهم داشت. در این نشست درباره اقدامات فدراسیون فوتبال و برنامه های توسعه‌ای آن صحبت خواهم کرد.


رییس فدراسیون فوتبال امشب به تهران باز می‌گردد.

۱۳۹۱/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...