نسخه چاپی

اگر می خواهند لیگ را ادامه دهند، مدتی قبل به ما اعلام كنند

كاپیتان تیم فوتبال شهرخودرو پیرامون احتمال از سرگیری مسابقات لیگ برتر در فصل جاری، خاطرنشان كرد: اگر بخواهند لیگ را ادامه بدهند باید مدتی قبل به ما اعلام كنند.


به گزارش نما، اکبر صادقی در ارتباط با وضعیت فعلی تیم فوتبال شهرخودرو، اظهار داشت: در حال حاضر در خانه به صورت انفرادی تمرینات را ادامه می‌دهیم و از طریق فضای مجازی برنامه‌های کادرفنی را دریافت می‌کنیم. تمرینات فعلی فقط برای حفظ حداقل آمادگی فردی ما است و نه فشاری به بدن ما می‌آورد و نه تمرکز تمرینات گروهی را دارد که باعث ایجاد هماهنگی شود و به مرور تاکتیک اختصاص یابد.

اخبار ورزشی- وی در ادامه در خصوص وضعیت لیگ نوزدهم ، تصریح کرد: متاسفانه شرایط این فصل پیچیده شده و تعطیلی لیگ برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هم وضعیت را دشوارتر کرده است. ما دوست داریم لیگ ادامه پیدا کند، اما هر تصمیمی که گرفته می‌شود باید به صلاح مردم باشد. حتی دوست نداریم یک نفر از مردم عزیزمان را از دست بدهیم.

کاپیتان تیم فوتبال شهرخودرو در پایان پیرامون احتمال از سرگیری مسابقات لیگ برتر در فصل جاری، خاطرنشان کرد: اگر بخواهند لیگ را ادامه بدهند باید مدتی قبل به ما اعلام کنند. اگر مسابقات از ۱۵ اردیبهشت از سرگرفته شود، همین الان هم تمرینات‌مان را آغاز کنیم، دیر است.

۱۳۹۹/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...