نسخه چاپی

یكی از اولویت های مجلس یازدهم بحث جمعیت و خانواده باشد

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با بیان اینكه در بحث خانواده و جمعیت قوانین زیادی داریم، كفت: متاسفانه در سال های گذشته از سوی مسئولان توجه ویژه ای به این موضوع نشده است.


به گزارش نما، زهره سادات لاجوردی منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با اشاره به اولویت های این مجلس، گفت: قطعا اولویت نمایندگان مجلس یازدهم اقتصاد و معیشت مردم خواهد بود البته در دوران شیوع کرونا و دوران پسا کرونا وضعیت اقتصادی کشور با مشکلاتی مواجه خواهد بود که باید برای این موضوع تدابیری اندیشیده شود.

اخبار سیاسی- وی با بیان اینکه یکی از اولویت های مجلس یازدهم باید توجه به بحث خانواده و جمعیت باشد، ادامه داد: رهبر انقلاب در چند سال گذشته بر روی بحث جمعیت تاکید فراوانی داشته اند و کشورمان در حال حاضر در وضعیت پنجره جمعیتی قرار دارد و کمتر از 20 سال برای خروج از این وضعیت زمان داریم.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم اضافه کرد: در مدت زمان باقی مانده باید برای خروج از شرایط فعلی جمعیتی برنامه های تدوین کرد تا زمان را از دست نداد چرا که جمعیت یکی از مولفه های اقتدار کشور است و در سال های گذشته نیز مسئولان کشور علیرغم تاکیدات رهبرانقلاب به این موضوع توجه ویژه ای نداشته اند.
لاجوردی با بیان اینکه در بحث خانواده و جمعیت قوانین زیادی وجود دارد که متاسفانه برخی از آنها اجرا نشده است، اظهار داشت: بنده در مجلس یازدهم پیگیر اجرای قوانین مرتبط با خانواده و جمعیت خواهم بود و اگر در جاهای خلاء قانونی وجود داشت نیز این موضوع را در مجلس یازدهم مرتفع خواهیم کرد.

۱۳۹۹/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...