نسخه چاپی

رژیم صهیونیستی مسئول شیوع كرونا در غزه است

اتمام كیت های تست كرونا غزه را به فاجعه نزدیك می كند

عکس خبري -اتمام کيت هاي تست کرونا غزه را به فاجعه نزديک مي کند

این روزها بیماری كرونا به سرتا سر جهان سرك می‌كشد؛ و اصلا برایش فرقی نمی كند كه این قربانی در قلب آمریكا زندگی می‌كند یا نوار غزه...

این روزها بیماری کرونا به سرتا سر جهان سرک می‌کشد؛ و اصلا برایش فرقی نمی کند که این قربانی در قلب آمریکا زندگی می‌کند یا نوار غزه؛ اگرچه در حالت دوم، ۱۴ سال محاصره همه‌جانبه رژیم صهیونیستی و کمبود وسایل بهداشتی و خدمات درمانی، زنگ هشدار برای بروز یک بحران انسانی را به صدا درآورده‌است.
ویروس کرونا از مرزها عبور کرده و انسان‌های بسیاری را مبتلا کرده است اما اوضاع در سرزمین فلسطین اشغالی متفاوت‌است.
فلسطین کشوری چندپاره است؛ که بخشی از آن در اشغال رژیم صهیونیستی قراردارد و شهرک‌نشینان صهیونیست و شماری از شهروندان عرب را در خود جای‌داده‌است.
قسمت دیگر آن به کرانه باختری مشهور است و زیر نظر تشکیلات خودگردان فلسطین اداره می‌شود.
بخش سوم نوار غزه است. رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۹۲ میلادی به بعد بویژه در پی انتفاضه الاقصی (۲۰۰۰ میلادی) محدودیت‌های جدی را برای این منطقه اعمال‌کرده است
ماهیت این ویروس منحوس به گونه ای است که برای کنترل و مهار آن نیاز به کمک همگانی است، این در حالی است که «اشرف الغدرا»، سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که آزمایش در آزمایشگاه مرکزی این منطقه به خاطر اتمام کیت‌های آزمایش کروناویروس متوقف شده است؛ محدودسازی مردم مظلوم غزه از طرف رژیم صهیونیستی نشان از ماهیت ضد انسانی این رژیم دارد.
ازآنجایی‌که کرونا یک ویروس خطرناک است و تا به الآن هیچ‌گونه درمان قطعی برای آن کشف نشده است، مسلم است که جامعه بشری برای شکست آن، جلوگیری از شیوع بیش از پیش و جلوگیری از فاجعه انسانی، باید متحد و یکپارچه در مقابل آن اقدام کنند. لذا در وضعیت کنونی لازم است، جامعه انسانی نسبت به تهدید جان بشریت در غزه، توسط رژی صهیونیستی و حتی در دیگر ملت‌های ستم دیده از جمله؛ یمن، سوریه، افغانستان و ... به پا خیزند و با تشکیل پویشی بین‌المللی برای مقابله با کرونا در همه ملت‌های تحت ستم، نجات بشریت را فریاد زنند.


.

۱۳۹۹/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...