نسخه چاپی

فریب آمریكا برای ورود نیروهای اشغالگر جدید به عراق

نظامیان آمریكایی در راستای اجرای مصوبه پارلمان عراق از این كشور خارج نشدند بلكه آمریكا با این كار می‌خواهد نیروهای اشغالگر جدیدی را به صورت مشروع وارد عراق كند.


به گزارش نما، «کریم الخیکانی» تحلیلگر سیاسی عراق گفت که نظامیان آمریکایی در راستای اجرای مصوبه پارلمان عراق از این کشور خارج نشدند بلکه آمریکا با این کار می‌خواهد نیروهای اشغالگر جدیدی را به صورت مشروع وارد عراق کند.

اخبار بین المل-الخیکانی در مصاحبه با وبگاه «المعلومه» افزود که سفر «برهم صالح» رئیس‌جمهور عراق به الأنبار و برگزاری نشست با محمد الحلبوسی رئیس پارلمان این کشور نیز با توافقات جدید در خصوص حضور آمریکا در عراق مرتبط است به ویژه اینکه کُردها و سُنی‌ها از جمله طرف‌هایی هستند که با حضور نیروهای آمریکایی در عراق موافقند.

این تحلیلگر سیاسی عراق تصریح کرد که سفر «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا به پایگاه عین الأسد در الأنبار برای بازدید از نظامیان نبوده بلکه هدف از آن عقد توافقنامه‌های جدید جهت حضور نیروهای آمریکایی و بازاستقرار آن‌ها در پایگاه‌های اصلی به دور از تیررس موشک‌های مقاومت است.

الخیکانی همچنین گفت که «پایگاه عین الأسد با نصب سامانه پاتریوت و توسعه فرودگاه نظامی به نقطه‌ای برای اجرای حملات و عملیات‌های جنایتکارانه جدید تبدیل خواهد شد و جنگ آینده نیز عبارت از عملیات‌های جنایتکارانه برای پایان دادن به حضور الحشدالشعبی به خصوص در مناطق شمالی و غربی به عنوان مقدمه‌ای برای اعلام موجودیت اقلیم سُنی خواهد بود».

۱۳۹۹/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...