نسخه چاپی

سید اصغر رخ‌صفت در گفتگو با نما:

تحقق «جهش تولید» با تلاش مسئولین،قابل اجراست

عکس خبري -تحقق «جهش توليد» با تلاش مسئولين،قابل اجراست

دولت است كه باید از مردم و بخش خصوصی حمایت كند. مردم آمادگی گام برداشتن در مسیر جهش تولید هستند.

سید اصغر رخ‌صفت، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمان پیرامون پاسخ به این پرسش که چه کسی مسئولیت اصلی را در تحقق شعار سال 1399 (جهش تولید) به عهده دارد، گفت: تحقق این امر بیشتر به مسئولین برمی‌گردد.
وی تأکید کرد: مسئولین باید از بخش خصوصی حمایت کنند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان ساخت: دولت است که باید از مردم و بخش خصوصی حمایت کند. مردم آمادگی گام برداشتن در مسیر جهش تولید هستند.
وی اعلام کرد: اگر بعضی از مسئولین اجرایی کشور به فرمایش‌های رهبری به‌طور جدی عمل کنند و همه مسئولین عزمشان را جزم‌تر کنند و به این فرمایش‌ها یقین داشته باشند، این امر مفید برای تولید و رونق کسب و کار خواهد بود.
رخ‌صفت نمونه همراهی مردم با دولت را در روز سیزدهم فروردین سال جاری مطرح کرد و گفت: مردم از دولت حرف‌شنوی داشتند و در این روز از منازلشان بیرون نیامدند. این اقدام هم مفید برای جامعه بود و هم مسئولین.
وی یکی از اقدامات مهم دولت در جهش تولید را جلوگیری از واردات بی‌رویه و قاچاق دانست و بیان کرد: واردات بی‌رویه و قاچاق مضر برای تولید ماست و دولت با جلوگیری از این دو معضل از تولیدات داخلی و مردم حمایت کند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: در جهش تولید که فرمایش مقام معظم رهبری است کل مسئولیت به عهده مسئولین اجرایی کشور است.
وی در پایان خاطرنشان ساخت: در صورتی که دولت از بخش خصوصی و تولید حمایت نکند، تلاش‌های مردم و بخش خصوصی مثمر ثمر نخواهند بود.

۱۳۹۹/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...