نسخه چاپی

احتمال لغو مسابقات نوجوانان و جوانان فوتبال آسیا

به علت فشرده شدن مسابقات آسیایی و برگزار نشدن تیم‌های ملی فوتبال در رده‌های پایه، احتمال تعویق مسابقات جوانان و نوجوانان آسیا وجود دارد.


به گزارش نما، با شیوع کرونا، تمرینات همه تیم‌های ورزشی از جمله فوتبال به مکان‌های خصوصی و بیشتر در منازل شخصی برگزار می‌شود تا ورزشکاران آمادگی خود را برای شروع مجدد فعالیت‌های ورزشی حفظ کنند.

اخبار ورزشی- بر همین اساس، تمرینات تیم‌های ملی جوانان، نوجوانان و نونهالان با استفاده از شبکه‌های اجتماعی به صورت مجازی در منزل جریان دارد و مربیان، بازیکنان مدنظر خود را رصد می‌کنند. هر چند این بازیکنان تمرینات خود را همراه تیم‌های باشگاهی خود پیگیری می‌کنند و در کنار آن با مربیان ملی هم در تماس هستند.

اگر چه وضعیت کنونی موجب از بین رفتن آمادگی بدنی بازیکنان حرفه‌ای می‌شود اما در رده پایه به علت آموزش‌هایی که به صورت حضوری انجام می‌گیرد، مشکلات بیشتری به وجود آمده و روند کشف استعدادهای جدید نیز مختل شده است.

* احتمال لغو مسابقات نوجوانان و جوانان در آسیا

در حالی که قرار بود مسابقات قهرمانی نوجوانان آُسیا در شهریور و مهر و مسابقات جوانان در مهر و آبان برگزار شود، احتمال تعویق این مسابقات افزایش یافته است.

با توجه به لغو تمام مسابقات ورزشی و فشرده شدن مسابقات، AFC به دنبال برگزاری لیگ قهرمانان آسیا و انتخابی جام جهانی در آسیا در ماه‌های آینده است که این اتفاق موجب تداخل مسابقات بزرگسالان و رده‌های پایه خواهد شد. به همین دلیل تعویق رقابت‌های فوتبال پایه یکی از برنامه‌های AFC است که می‌تواند موجب جلب رضایت مربیان ملی شود.

۱۳۹۹/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...