نسخه چاپی

جليلي:

احمدی نژاد هیات‌رئیسه را دور زد

عضو هیئت رئیسه فراكسیون رهروان ولایت با اعتقاد بر اینكه رئیس‌جمهور در دعوت خود از نمایندگان، هیئت‌رئیسه مجلس را دور زده است گفت: تصمیم فراكسیون آن است كه این دعوت را بی‌پاسخ بگذارد.

به گزارش نما، اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد‌سلیمان در خانه ملت در گفت‌وگو با فارس گفت: با توجه به اینکه تعدادی از سؤال‌کنندگان از رئیس‌جمهور از اعضای فراکسیون رهروان ولایت هستند، شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت در جلسه امروز خود موضوع سؤال از رئیس‌جمهور را در دستور کار خود قرار داد و مقرر شد تا سؤال‌کنندگان سؤالات خود را با استدلال و در فضایی آرام مطرح کنند.

وی با اشاره به دعوت رئیس‌جمهور از نمایندگان افزود: شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت در جلسه امروز خود این موضوع را مورد بحث قرار داد و معتقد است که این دعوت باید از طریق هیئت‌رئیسه مجلس انجام شود اما رئیس‌جمهور هیئت‌رئیسه مجلس را دور زده و شخصا از نمایندگان دعوت به عمل آورده است.

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون رهروان ولایت ادامه داد: فراکسیون رهروان ولایت روند دعوت رئیس‌جمهور را روند مناسبی نمی‌داند و این دعوت را بی‌پاسخ می‌گذارد.

وی افزود: بررسی و جمع بندی نظرات اعضای مجمع عمومی فراکسیون درباره سوال از رئیس ‌مهور که بنا بود در جلسه امروز شورای مرکزی بررسی شود به جلسه‌ای پیش از برگزاری طرح سوال در صحن علنی موکول شد.

۱۳۹۱/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...