نسخه چاپی

یك روایت جدید از خانه‌نشینی احمدی‌نژاد

یكی از نزدیكان مشایی گفت: آقایان خطا رفته اند! برای اینكه این معركه اساسا آزمون ولایتمداری نیست، چون توصیه و دستوری در میان نیست. یك در خواست فكر كردن از جانب آقای احمدی نژاد بوده كه از طرف مقام ولایت، اذن آن صادر شده است.

به گزارش نما، حجت الاسلام بهمن شریف زاده، از حامیان سرسخت اسفندیار رحیم مشایی در گفت وگو با سایت روزنامه ایران درباره ماجرای خانه نشینی رئیس جمهور گفت: ماجرای موسوم به خانه نشینی شبیه ماجرای اصحاب کهف شده است، من اعداد مختلفی شنیده ام: 7 روز، 6 روز و ...
حالا هر عددی که صحیح باشد، اصل واقعه برای ما مهم است. در این خصوص ناگفته هایی وجود دارد که مصالح کشور تاکنون اجازه انتشار آن را نداده است، اما بر اساس همان مطالبی که در روزنامه ها و رسانه ها منتشر شده و قابل انتشار بوده است، این آقای حزب اللهی اصلا نمی تواند چنین داوری بکند و به رئیس جمهور نسبت زشت ایستادگی در برابر فرمان ولایت را بدهد. یکی از مطالبی که توسط مخالفان رئیس جمهور بیان و در رسانه های مخالف منتشر شده این است که آقای احمدی نژاد مخالف ادامه وزارت آقای مصلحی بوده و آقا هم فرمودند اگر نفری دیگری سراغ دارید معرفی کنید، آقای احمدی نژاد هم فردی را معرفی می کنند اما آقا موافقت نمی کنند و می فرمایند همین آقای مصلحی فعلا بماند. آقای احمدی نژاد می گوید اجازه می دهید من فکر کنم ببینم می توانم همکاری کنم یا نه که آقا هم می فرمایند شما بروید فکر کنید، چند روز از کار دست بکشید و در منزل فکر کنید، هم استراحتی است برای شما و هم یک مرخصی. می دانید که رئیس جمهور در آن زمان کسالت هم داشت. این یکی از روایت هایی است است که نقل شده و زیاد هم منتشر شده است ...


به ادعای وی‌ "هیچ حزب اللهی نمی تواند بگوید که ایشان اقدامی بر خلاف ولایت فقیه انجام است چون آقای احمدی نژاد از رهبر عزیز انقلاب اذن گرفت و فرصتی طلب کرد برای فکر کردن و آقا هم این اذن را دادند.
:

شریف زاده افزود: اصلا آقایان خطا رفته اند! برای اینکه این معرکه اساسا آزمون ولایتمداری نیست، چون توصیه و دستوری در میان نیست. یک در خواست فکر کردن از جانب آقای احمدی نژاد بوده که از طرف مقام ولایت، اذن آن صادر شده است ... بگذارید من خانه آخر را برایتان بگویم. اگر آقای احمدی نژاد بعد از این 5 روز، 6 روز، 11 روز اصلا 30 روز، به این نتیجه می رسید که نمی تواند همکاری کند باز هم مخالفتی با ولایت نبود. چون ولایت این اذن را داده بود که فکر کن و ببین می توانی کار کنی یا خیر. فوقش آقای احمدی نژاد به این نتیجه می رسید که نمی تواند و حضورش به انقلاب ضربه می زند و نهایتا استعفا می داد.

۱۳۹۱/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...