نسخه چاپی

پرسپولیس شانس آورد كه فیفا فعلا تعطیل است

نورمحمدی گفت: رسول‌پناه شانس آورده الان فیفا تعطیل است و پرونده‌های بدهی باشگاه را پیگیری نمی‌كند. پرسپولیس فعلا در آرامش موقت است.


به گزارش نما، علیرضا نورمحمدی در ارتباط با وضعیت فعلی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: متاسفانه مشکلات مالی همیشه در پرسپولیس بوده و بازیکنانی که به این تیم می‌آیند باید بدانند که مشکلات مالی زیادی خواهند داشت. این تیم تا وقتی خصوصی است، وضعیتش بهتر از این نمی‌شود. اصلا شما کجای دنیا، تیم دولتی می‌بینید؟

اخبار ورزشی- وی اضافه کرد: پرسپولیس چند میلیون طرفدار دارد و یک چنین برند پرطرفداری جذابیت زیادی برای بخش خصوصی دارد. باشگاه با این همه طرفدار، پتانسیل اقتصادی زیادی دارد و اصلا نباید مشکل مالی داشته باشد. همین حالا خودم هم از پرسپولیس طلبکار هستم، اما آن‌قدر مدیرعامل عوض می‌شود که اصلا نمی‌دانم از چه کسی باید پیگیر مطالبات باشم. زمانی که در پرسپولیس بودم، رویانیان مدیریت باشگاه را برعهده داشت. او خانه خود را گرو بانک گذاشت تا پول بازیکنان را بعد از ۷ ماه تاخیر، پرداخت کند. هر کسی که مدیرعامل پرسپولیس باشد باید بتواند منابع مالی بیاورد.

نورمحمدی در مورد آینده باشگاه پرسپولیس، خاطرنشان کرد: بسیاری از بازیکنان قبلی پرسپولیس طلبکار هستند و مربیان آکادمی باشگاه نه تنها پول نگرفته‌اند، بلکه از جیب خود هم هزینه کرده‌اند. تا جایی که من می‌دانم، وضعیت باشگاه اصلا خوب نیست. از سوی دیگر، رسول‌پناه شانس آورده الان فیفا تعطیل است و پرونده‌های بدهی باشگاه را پیگیری نمی‌کند. پرسپولیس فعلا در آرامش موقت است.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در پایان، درباره راه‌حل معضلات سرخابی‌های پایتخت، خاطرنشان کرد: پرسپولیس و استقلال تا وقتی خصوصی نشوند و متعلق به وزارت ورزش باشند، شرایط آنها همین است و مشکلات‌شان حل نمی‌شود. به عنوان مثال، پرسپولیس جذابیت زیادی برای بخش خصوصی دارد اما نمی‌دانم وزارت ورزش چرا باشگاه را واگذار نمی‌کند. قطعا بخش خصوصی بیش از وزارت ورزش قدر پرسپولیس را می‌داند.

۱۳۹۹/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...