نسخه چاپی

تقدیر تلفنی آقای رئیس از 2 دانش‌آموز استثنایی

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی كشور در تماس تلفنی با مهران مختاری و سارا آزور(دانش‌آموزان با نیازهای ویژه كه دارای استعداد خاص هستند)، از آنها تقدیر كرد.

به گزارش نما، سید جواد حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در تماس تلفنی با مهران مختاری و سارا آزور(دانش‌آموزان با نیازهای ویژه که دارای استعداد خاص هستند) و خانواده‌هایشان، از آنها تقدیر کرد.

اخبار اجتماعی- حسینی در این تماس‌های تلفنی ضمن تقدیر از این دو دانش آموز نخبه، اظهار کرد: درخشش شما در برنامه تلویزیونی عصر جدید موجب افتخار سازمان آموزش و پرورش استثنایی شد.

وی افزود: شما نشان دادید که با همت خودتان، اولیاء و معلمان سخت‌کوش و پرتلاش استثنایی، می‌توانید مدارج ترقی را طی کرده و افتخار ایران اسلامی و سازمان آموزش و پرورش استثنایی باشید.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در این تماس تلفنی ضمن پیگیری وضعیت درسی این دو دانش آموز، گفت:در شرایط بحران کرونا و تعطیلی مدارس، ادامه آموزش‌ها در بستر فضای مجازی توسط معلمان آموزش و پرورش استثنایی ادامه دارد و باید از زحمات تمامی معلمان و مدیران تقدیر و تشکر کرد.

سارا آزور دانش‌آموز با نیاز ویژه 14 ساله و اهل فسا از توابع استان فارس با توانایی خارق العاده خود می‌تواند ذهن مادر خود را حتی اگر در جایی دیگر باشد، بخواند و مهران مختاریان دانش آموز ۱۲ساله کلاس ششم دوره ابتدایی آموزشگاه استثنایی باغچه‌بان از روستاهای شهرستان مریوان دارای اختلال عصبی تحولی اوتیسم است و نابغه محاسبات تقویمی کشور با توانایی خارق‌العاده ذهنی است.

۱۳۹۹/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...