نسخه چاپی

جهش در گازرسانی؛ رویكرد شركت گاز آذربایجان غربی در سال ۹۹

عکس خبري -جهش در گازرساني؛ رويکرد شرکت گاز آذربايجان غربي در سال ??

مدیرعامل شركت گاز استان آذربایجان غربی اظهار كرد: تگمیل پروژه‌های در حال اجرا و جهش در گازرسانی به صنایع و مناطق بی‌بهره از گاز طبیعی در استان، راهبرد اصلی این شركت در سال ۹۹ است.

به گزارش نما به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علیرضا شیخی گفت: سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده و شرکت گاز استان آذربایجان غربی نیز در راستای تحقق این شعار، گازرسانی به مناطق محروم و همچنین صنایع را به‌عنوان برنامه امسال خود مورد توجه جدی قرار داده است.


وی با بیان اینکه جهش تولید به زمینه‌سازی نیاز دارد و یکی از زمینه‌ها تأمین انرژی فعالیت‌های تولیدی است، افزود: راهبرد جهش گازرسانی شرکت گاز آذربایجان غربی بر این اساس است که با فراهم آوردن انرژی و سوخت مورد نیاز کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی به شکل پایدار و ارزان، گامی در راستای جان بخشیدن به واحدهای تولیدی و کمک به رونق تولید بردارد.


مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی ادامه داد: تحقق شعار جهش تولید، نتایج ارزشمندی همچون بالا رفتن اشتغال‌زایی، تولید ثروت، بهبود شاخصه‌های اقتصادی کشور و پیشرفت اقتصادی مبتنی بر تقویت توان داخلی و کاهش وابستگی به مناسبات اقتصادی بین‌المللی و همچنین بالا رفتن تاب‌آوری در مقابل تحریم‌های ظالمانه را به همراه خواهد داشت.


شیخی همچنین تأکید کرد: بر این اساس و طبق برنامه‌ در تلاشیم با تأمین انرژی واحدهای صنعتی و جهش در زمینه گازرسانی به صنایع، زمین رونق تولید، توسعه و گسترش واحدهای تولیدی را فراهم کنیم.


وی اظهار کرد: هم اینک نیز سوخت ۲۲ شهرک صنعتی استان از طریق گاز طبیعی تامین می‌شود و بیش از ۱۲۰۰ واحد صنعتی و مصارف عمده، انرژی خود را از این محل تأمین می‌کنند.


مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی افزود: علاوه بر رویکردی که در راستای تحقق شعار سال اتخاذ شده، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام گازرسانی نیز در دست اجراست و در کنار آن درصددیم گازرسانی به مناطق روستایی و شهری بی‌بهره از این نعمت خدادادی را نیز با سرعت انجام دهیم.


شیخی سال ۹۸ را برای شرکت گاز آذربایجان غربی سال خوبی به لحاظ دستاورد برآورد کرد و گفت: همواره بر آن هستیم که سال به سال با جدیت بیشتر و همچنین ارزیابی نقاط قوت و قابل بهبود نسبت به سال پیش از آن، بهره‌وری بالایی در خدمت‌رسانی داشته باشیم و عملکرد بهتری را بر جا بگذاریم که خوشبختانه این روند بهبود در سال‌های اخیر همواره سیر صعودی داشته و امسال هم با همه توان برای حفظ روند رو به رشد پیشرفت شرکت در توسعه خدمات‌رسانی به مردم‌، به‌طور شبانه‌روزی تلاش خواهیم کرد.

۱۳۹۹/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...