نسخه چاپی

هشت بازیكنی كه برای پرسپولیس می جنگند

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برای چهارمین قهرمانی متوالی خود در رقابت های لیگ برتر آماده است كه برخی بازیكنان این تیم تا محروم نشوند تغییر نمی كنند.


به گزارش نما، یحیی گل محمدی را در رأس کادر فنی خود دید تا سرمربی جوان سرخ‌ها برخلاف پیرمرد آرژانتینی، تمایلی به استفاده چرخشی از بازیکنان در ترکیبش نداشته باشد.

اخبار ورزشی- با این حال سرخ‌ها باز هم تغییراتی را در ترکیب خود ایجاد می‌کردند اما باز هم شاهد حضور چند بازیکن ثابت در ترکیب پرسپولیس بودیم.

شجاع خلیل زاده در قلب خط دفاعی پرسپولیس همواره حضور دارد تا غیبت‌های او فقط مربوط به محرومیت‌های انضباطی اش مانع از حضور در لیست یازده بازیکن اصلی شود. مهدی شیری نیز بار دیگر در دفاع راست قرار گرفت و توانایی‌های دفاعی خود را به نمایش گذاشت.

کمال کامیابی نیا نیز با رفع مصدومیت قدیمی خود از ناحیه کتف به ترکیب پرسپولیس بازگشت تا جای محسن ربیع خواه را بگیرد. هماهنگی بالای او با احمد نورالله‌ی سبب شد تا این تیم بازی رو به جلوتری داشته باشد.

وحید امیری و مهدی ترابی نیز همچنان به علی علیپور در گلزنی کمک کردند تا پرسپولیس را به مراد دل هوادارانش در رؤیای رسیدن به پوکر قهرمانی فوتبال ایران نزدیک کنند.

بشار رسن هافبک تیم ملی عراق که در نیم فصل اول تا مرز اخراج از پرسپولیس رفت تبدیل به ستاره بی چون و چرای گل محمدی در دور برگشت بازی‌ها شد. بازیسازی او سبب شد تا پرسپولیس روان تر از همیشه بازی کرده و به پیروزی‌های متوالی برسد.

هشت بازیکنی که معمولاً تا زمان مصدومیت یا محرومیت تغییر نمی‌کنند تا سرخ‌ها را در آستانه فتح چهارمین قهرمانی متوالی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال قرار دهند.

۱۳۹۹/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...