نسخه چاپی

سرقت لوازم پزشكی و تحریم‌های آمریكا عوامل كمك كننده به انتشار كرونا است

معاون دبیركل حزب الله لبنان، تحریم‌های آمریكا علیه برخی كشور‌ها و نیز سرقت لوازم پزشكی كشورهای اروپایی را به عنوان نمونه‌هایی از رفتار غیرانسانی این كشور برشمرد.


به گزارش نما، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، تحریم‌های آمریکا علیه برخی کشور‌ها و مانع تراشی واشنگتن در مسیر اقدامات آن‌ها برای مقابله با ویروس کرونا و نیز سرقت لوازم پزشکی یک کشور اروپایی را به عنوان نمونه‌هایی از رفتار غیرانسانی این کشور برشمرد.

اخبار بین الملل-معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد دولت آمریکا عامل کمک کننده به انتشار ویروس کروناست، چرا که با این موضوع به شیوه غیرانسانی در سطح داخلی و جهانی رفتار می‌کند.

شیخ نعیم قاسم دوران پساکرونا را متفاوت دانست و گفت: تفکری که مدعی رهبری آمریکا بر جهان است، افول خواهد کرد.


وی با قدردانی از کادر پزشکی لبنان، مقابله دولت با کرونا را حرفه‌‌ای دانست و افزود: حزب الله با تمام توانمندی‌های درمانی و بهداشتی برای همکاری با دولت در زمینه مقابله با کرونا آماده است و خود را در قبال تصمیمات دولت برای مقابله با کرونا ملزم می‌داند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: مقاومت در آمادگی کامل به سر می‌برد، به طوری که گویی جنگ همین فردا رخ می‌دهد.

وی گفت: در تجاوز ۱۱ آوریل ۱۹۹۶ به لبنان، جهان با رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به مقاومت همدست شد، اما پایداری محور مقاومت و «مثلث ارتش، ملت و مقاومت» و نیز همکاری بزرگ مردم به خروج ذلیلانه رژیم صهیونیستی از لبنان انجامید و حق مقاومت برای شلیک موشک در صورت تعرض به غیرنظامیان، به رسمیت شناخته شد.

۱۳۹۹/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...