نسخه چاپی

اختصاصی نما:

تحقیر محقق داماد در مكاتبه با پاپ

عکس خبري -تحقير آقاي محقق داماد در مکاتبه ايشان با پاپ

حجت الاسلام آقای محقق داماد نامه ای به پاپ فرانسیس رهبر كاتولیك ها نوشت و در آن نامه از او خواسته برای رفع تحریم های ظالمانه آمریكا علیه ملت ایران در شرایط كرونا اقدام كند.

حجت الاسلام آقای محقق داماد نامه ای به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک ها نوشت و در آن نامه از او خواسته برای رفع تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران در شرایط کرونا اقدام کند.
نخست وزیر واتیکان پاسخنامه ایشان را داده است:
۱- اظهار همدردی معنوی با مردم ایران و همه مردمان درگیر با این ویروس
۲- تاکید بر اینکه بنی‌آدم اعضای خانواده انسانی هستند و باید ناسازگاری و تنفر را کنار بگذارند و با هم در خانه مشترک خود یعنی کره زمین زندگی کنند.
۳- دفتر پاپ با نماینده آمریکا در سازمان ملل تماس گرفته و نگرانی مقامات ایران را اعلام کردند و خواستار توجه به این موضوع شدند.
اقدام آقای محقق داماد یک اقدام شخصی است ولی اقدامات شخصی هم نیاز به هماهنگی با سیاست‌های کشور دارد.
این هم یک تجربه جدید که ایشان نامه برای پاپ می نویسد ، نخست وزیر واتیکان پاسخ می دهد.
پاسخ هم دقیقا در راستای سیاست غرب است که ناسازگاری و تنفر را کنار بگذارید و با هم در یک خانه زندگی کنید! عقلا مفاهیم پنهانی در این پاسخ را می دانند که چیست؟
تحقیری که آقای محقق داماد در این پاسخ شده است نتیجه اعتماد این دوستان با تفکر خودشان است که دفتر پاپ با نماینده آمریکا در سازمان ملل تماس گرفته و خواستار توجه به نگرانی مقامات ایران شده است.
قطعاً مقامات ایران از تحریم های آمریکا هیچگاه نگرانی نداشته اند و تحریم ها هم در حد مزاحمت اثر داشته اند و در کرونا هم ملت ما به یاری خدا پیروز خواهد بود.

۱۳۹۹/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...