نسخه چاپی

رویانیان: فرمول ما مشكلات را برطرف می كند

عکس خبري -رويانيان: فرمول ما مشکلات را برطرف مي کند

كلیه مدارك، مستندات و ملزومات خصوصی شدن مهیا است و دولت می تواند همین امسال پرسپولیس را به بخش خصوصی بسپارد.

به گزارش نما، محمد رويانيان در گفتگويي اظهار داشت: يکي از کارهايي که از اول در باشگاه پرسپوليس پيگيري کردم، بحث خصوصي سازي بود و طي جلساتي که با وزير اقتصادي، وزير ورزش و رييس سازمان خصوصي سازي داشتيم، فرمولي را ارائه کرديم تا باشگاه را بتوانيم به سادگي خصوصي کنيم.


وي تصريح کرد: کليه مدارک،‌ مستندات و ملزومات خصوصي شدن پرسپوليس مهيا است البته استقلال هم وارد ماجرا شده است و دولت مي تواند همين امسال بخشي از پرسپوليس را خصوصي کند.

مديرعامل سرخپوشان تاکيد کرد: 30 تا 49 درصد سهام پرسپوليس آماده واگذاري است و مابقي آن نيز در سال 92 مي تواند واگذار شود.

رويانيان در خصوص حساسيت هاي بالايي که در باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس وجود دارد تصريح کرد: اعتقاد من اين است که حساسيتي در بحث خصوصي سازي اين 2 باشگاه اصلا مطرح نيست چرا که با فرمولي که پيشنهاد داده ايم اگر 70 يا حتي 90 درصد پرسپوليس نيز واگذار شود باز هم بي مورد است.

وي در مورد اينکه خصوصي سازي مي تواند امتيازات زيادي را به پرسپوليس بر گرداند، خاطر نشان کرد: بخشي از دلايلي که باعث شد خصوصي سازي در 2 باشگاه بزرگ پايتخت طولاني شود، بحث تعلق گرفتن امتيازاتي چون حق پخش تلويزيوني و بليت فروشي به باشگاه هاست که البته با خصوصي سازي اين مشکلات به سرعت حل مي شود.

رويانيان ادامه داد: با توجه به اينکه پرسپوليس در گذشته خصوصي بوده است و زمينه خصوصي شدن دارد بدون دغدغه مي تواند در جريان خصوصي شدن قرار بگيرد.

طرح پيشنهادي که ما به وزارت و مسئولان مربوط داده ايم بسيار مورد حمايت قرار گرفته است، مي تواند با همت سازمان خصوصي سازي و وزارت ورزش محقق شود.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس در خصوص واگذاري سهام 2 باشگاه پايتخت در بورس بيان داشت: فروش سهام در بورس، روشي است که در گذشته قرار بود انجام شود و هم اکنون ديگر اين روش مناسب نيست و ما بايد سهام پرسپوليس و استقلال را حداقل در فرا بورس و به شکل خريداري به دست خريداران برسانيم.

وي در پايان تاکيد کرد: اگر فرمول و پيشنهادي که ما براي خصوصي ساي در نظر گرفته ايم اجرا شود، علاوه بر اينکه پرسپوليس از زياندهي به سودهي تبديل مي شود هيچ دغدغه اي براي مسئولين نظام و اهالي ورزش باقي نخواهد ماند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

۱۳۹۱/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...