نسخه چاپی

لاریجانی بیاید، پورمحمدی كاندیدا نمی شود

بازرس كل امور نظامی امنیتی كشور گفت: وقتی رویكرد و مواضع پورمحمدی را رصد می كنیم احساس می شود كه كاندیدای ریاست جمهوری باشند البته هنوز به صورت قاطع اعلام نكرده اند.

به گزارش نمابه نقل از جهان، فرهاد تجری، نماینده و عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم، از تیرماه امسال با حکم حجت الاسلام پورمحمدی، به عنوان بارزس کل امور نظامی، امنیتی و نهادهای سازمان بازرسی کل کشور منصوب شده است.

شاید به همین دلیل می توان روی اطلاعات وی درباره فعالیت های سیاسی رئیس سازمان بازرسی حساب کرد.

تجری در این باره در پاسخ به سوالی درباره نامزدی پورمحمدی و فعالیت های او به خبرنگار جهان نیوز گفت: من عضو ستاد پور محمدی نیستم و در جریان امورات انتخاباتی او هم قرار ندارم.

بازرس کل امور نظامی امنیتی کشور در عین حال می گوید: وقتی رویکرد و مواضع ایشان را رصد می کنیم احساس می شود که کاندیدای ریاست جمهوری باشند البته هنوز به صورت قاطع اعلام نکرده اند.


وی با بیان اینکه پورمحمدی ارتباط نزدیکی با لاریجانی دارد، عنوان کرد: هر دو نمی توانند در انتخابات کاندیدا شوند و ممکن است با کاندیداتوری لاریجانی، پورمحمدی حضور نیابد.

تجری همچنین درباره مسئولیت جدیدش هم گفت: وقتی وارد محدوده کاری خاص و کار اجرایی مدیریتی یا فضایی می شوید، ضمن اینکه یک خدمت کلی و مشخص را ارایه می کنید، دست کم می توان به خانواده و کارهای شخصی هم بیشتر رسید.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه احساس می کنم که چهار تا پنج سال زندگی ام را از دست داده ام، افزود: وقتی نماینده باشی و احساس مسولیت هم در کنارش باشد خیلی سخت است زیرا از زندگی شخصی و حقوق خود و خانوده ات باید بگذری تا به وظایف نمایندگی عمل کنی.

۱۳۹۱/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...