نسخه چاپی

در استانداری خراسان رضوی چه می‌گذرد؟

به گزارش نما به نقل از جوان، پس از آن که موج تغییرات استانداران به استان خراسان رضوی رسید و محمود صلاحی از استانداری خراسان رضوی کنار گذاشته شد؛ برخی شنیده ها حاکی از تلاش استاندار جدید خراسان رضوی برای جایگزین کردن نیروهای خود در این مجموعه است.

جعفری سرپرست سابق معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی نیز از سمت سرپرستی معاونت کنار گذاشته شد و مظفری از نزدیکان استاندار جایگزین آن شد .

اما این پایان کار نبود و پس از حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد که به همراه صلاحی از استانداری خراسان رضوی رفته بود؛ این بار نوبت به حجت الاسلام ناصری پور رسید تا دومین روحانی نیز از سمت خود در استانداری خراسان رضوی کنار گذاشته شود.

نکته قابل توجه در برکناری ناصری پور از سرپرستی معاونت زیارت استانداری خراسان رضوی، تحت فشار قرار گرفتن وی برای استعفا، تنها چند روز پس از مصاحبه ای بود که بر علیه جریان انحرافی دولت انجام داده بود تا شائبه ها بر نفوذ این جریان در استان در آستانه انتخابات قوت بگیرد.

شنیده های حاکی از اینکه برخی از مدیران ارشد و معتمدین استان اعتراضاتی نسبت به این عزل ها کرده اند و مسئولین کشوری در تهران را در اطلاع گذاشته اند.

۱۳۹۱/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...