نسخه چاپی

نیكبخت پرسپولیسی نمی شود

در روزهای اخیر شنیده شده كه علیرضا نیكبخت واحدی با رویانیان برای حضور در این تیم مذاكراتی داشته است در صورتیكه نیكبخت واحدی با تیم فوتبال گهر درود لرستان قرار داد دارد.

آيت اله زاده در گفتگويي اظهار داشت: اقدام رويانيان مدير عامل پرسپوليس غير حرفه اي است. نيکبخت با تيم ما قرارداد دارد و تعهد اخلاقي دارد ما اجازه نمي دهيم که وي به پرسپوليس برود.

به گزارش نمابه نقل از باشگاه خبرنگاران، آيت اله زاده در ادامه اظهار داشت: برايم جاي تعجب دارد که پرسپوليسي ها در مدتي که نيکبخت بدون تيم بود چرا به سراغش نرفتند و الان که اين بازيکن با ما قرارداد دارد قصد دارند وي را جذب کنند.

مدير عامل گهردرود لرستان گفت: علي رغم وجود بازيکنان سرشناس در تيم پرسپوليس، مدير عامل اين تيم به دنبال جذب بازيکن از تيم کم مهره گهر درود است.

تيم ما با مشکلات زيادي اعم از کمبود بازيکن مواجه است از اين رو به دنبال اضافه کردن چند بازيکن در نيم فصل دوم هستيم.

آيت اله زاده درباره مراحل آماده سازي ورزشگاه درود لرستان گفت: اين ورزشگاه توسط مسئولان ورزش استان درود آماده انجام بازي شده است و اگر مسئولان سازمان ليگ تجهيزات اين ورزشگاه را مورد تأييد قرار دهند از هفته هاي بعد ميزبان تيمهاي ليگ برتر در آنجا خواهيم بود.

وي بيان داشت: با اينکه تيم ما دو هفته است که مقابل حريفانش شکست مي خورد اما ما مسئولان گهر از عملکرد مايلي کهن و فرياد شيران رضايت داريم.

آيت اله زاده در پايان اظهار داشت: با اضافه شدن چند بازيکن در نيم فصل دوم به طور حتم وضعيتمان در جدول ليگ برتر بهتر خواهد شد.

۱۳۹۱/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...