نسخه چاپی

ورود رای دهندگان به این مكان ممنوع!

عکس خبري -ورود راي دهندگان به اوباما در اين مكان ممنوع!

صاحب یكی از مغازه‌های اسلحه‌فروشی در ایالت «آریزونا» در مقابل مغازه خود پوستری را نصب كرده كه مانع از ورود افرادی به این فروشگاه می‌شود كه در انتخابات ریاست‌جمهوری به «باراك اوباما» رأی دادند

به گزارش نما به نقل از فارس، «کوپ رینولدز» صاحب یک فروشگاه عرضه سلاح در ایالت «آریزونا» یک آگهی در یک روزنامه محلی به چاپ رساند و ورود طرفداران اوباما به مغازه خود را ممنوع اعلام کرد.

در این آگهی که برای فروشنده ۲۵۰ دلار هزینه برداشت تا در روزنامه «وایت مونتن ایندیپندنت» به چاپ برسد، نوشته شده بود: «اگر به باراک اوباما رأی دادید، ورود شما به مجموعه فروش اسلحه «سوت‌وست» مجاز نیست. شما ثابت کردید که به اندازه کافی صلاحیت داشتن یک سلاح را ندارید.»

منطقه «پاینتاپ-لیکساید» در ایالت آریزونا جمعیتی بالغ بر ۴ هزار و ۲۸۰ نفر دارد و ۷۳۶ نفر از آنها به اوباما رأی دادند و گرچه این افراد در مقایسه با آنهایی که به رامنی در این منطقه رأی دادند، کمتر است اما رینولدز هنوز از انتخاب سیاسی این افراد که به اوباما رأی دادند، خشمگین است و به نوعی با این اقدام تلاش کرده تا مخالفت خود را نشان دهد.

بر اساس این گزارش، این فرد به طور کلی با عقاید دموکرات‌ها مخالف است و همچنین نگران است که اوباما حقوق استفاده از سلاح را محدود کند.

گرچه اوباما تاکنون هیچ‌گونه قوانینی برای محدود کردن حمل سلاح تصویب نکرده است اما در کمپین انتخاباتی دور دوم ریاست‌جمهوری آمریکا، از احتمال ممنوعیت تسلیحات خبر داد که این امر نگرانی زیادی را برای صاحبان اسلحه به وجود آورده است.

بر اساس این گزارش، یک مشکل عمده برای سیاست جدید رینولدز وجود دارد و آن این است که تشخیص اینکه چه کسی به اوباما رأی داده است، غیرممکن است و آنهایی که به اوباما رأی داده‌اند می‌توانند به راحتی دروغ بگویند که به رامنی رأی داده‌اند.

رینولدز در پاسخ به این مسئله گفته است که هدف اصلی او این بوده است که یک بیانیه سیاسی منتشر کند و این امر آنچنان اهمیت اجرایی ندارد و به نوعی می‌خواسته خشم خود را به آنهایی که به نفع اوباما رأی داده‌اند نشان دهد اما آنهایی که خود به زبان بیاورند که به اوباما رأی دادند، اجازه ورود به فروشگاه را نخواهند داشت.

۱۳۹۱/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...