نسخه چاپی

"مسئولان از جیب مردم هزینه می‌كنند"

معاون رئیس مجلس با بیان اینكه در شرایط حساس كشور وحدت مسئولان برای اقتدار ملی لازم است، گفت: در این شرایط هر گونه جدل بین مسئولان از جیب مردم هزینه می كند.

به گزارش نما به نقل از مهر، حسین مظفر نماینده مردم تهران در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در نطق میان دستور خود اظهار داشت: با اینکه سه قوه از خود استقلال دارند اما زیر نظر رهبری هستند و مشروعیت خود را از ایشان کسب می کنند تا در چارچوب وظایف و قانون اساسی حرکت کنند.

وی با بیان اینکه استقلال در قانون اساسی به این معنا نیست که بدون هماهنگی و سلیقه ای عمل کنند، گفت: دراین صورت ثمره آن آشفتگی و تعارض و تقابل میان قوا خواهد بود و قوای سه گانه در یک راستا برای تحقق اهداف نظام و مردم تلاش کنند.

مظفر اظهار داشت: مجلس قانونگذار است و ناظر و دولت مجری، نه مجلس می تواند در کار اجرایی و امور دولت دخالت کند و نه دولت حق دارد در بخش تصمیم گیری و نسبت به قوانین مصوب مجلس بی اعتنا باشد.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: دولت باید بداند که مجلس در راس امور است و با وجود اختلاف نظر در شیوه ها تا زمانی که این اختلاف نظر به منازعات فرسایشی تبدیل نشده خوب و مفید است.

وی در ادامه افزود: ایران درشرایط حساسی به سر می برد که وحدت مسئولان و قوای سه گانه برای اقتدار ملی لازم است.

معاون رئیس مجلس اظهار داشت: هر گونه جدل بین مسئولان از جیب مردم هزینه می کند. مردمی که در گردنه های مختلف پشتیبان نظام و مسئولان بودند.

وی گفت: امروز باید مهمترین دغدغه مسئولان ما مقابله با تحریم ها و تهدیدهای پیش روی نظام باشد.

۱۳۹۱/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...