نسخه چاپی

برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در ۴ استان

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در 4 استان خبر داد و گفت: این رزمایش هفته آینده توسط گردان‌های واكنش سریع در 4 استان برگزار می‌شود.

به گزارش نمابه نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه همایش امر به معروف و نهی از منکر در حوزه سیاست که به همت بسیج اساتید کشور در دانشگاه تهران برگزار شد در مورد نفوذ موشک‌ فرج 5 در گنبد آهنین رژیم صهیونیستی گفت: عدم ورود موشک‌ها در گنبد آهنین یک مانور نظامی است زیرا این موشک‌ها قبلا از گنبد آهنین رد شده است و حتی یک موشک دست‌ساز فلسطینی از گنبد آهنین رد می‌شود.

سردار نقدی در مورد پرونده ستار بهشتی نیز گفت: در هر جایی یا هر کشوری ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که پیش‌قضاوتی در مورد آن، امر غلطی است.

وی افزود: اشکال آنجاست که اتفاقی صورت گیرد ولی رسیدگی عادلانه به آن نشود؛ از این رو پیش‌قضاوت نسبت به یک نظام یا هر سازمانی درست نیست و باید رسیدگی عادلانه صورت گیرد. بعد از آن در مورد آن قضیه قضاوت کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در 4 استان خبر داد و گفت: این رزمایش هفته آینده توسط گردان‌های واکنش سریع در 4 استان برگزار می‌شود.

۱۳۹۱/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...