نسخه چاپی

احمدی‌نژاد: با حضور من در مجلس وحدت خدشه‌دار نمی‌شود

حسین طلا گفت كه در دیدار امشب جمعی از نمایندگان با رئیس‌جمهور، نگرانی‌هایی درباره این كه حضور رئیس جمهور سبب وارد شدن ضرباتی به بحث وحدت شود، مطرح شد كه رییس جمهور هم تأكید كرد كه چنین فضایی به هیچ عنوان ایجاد نمی‌شود.

به گزارش نما، حسین طلا عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در گفت‌وگو با فارس درباره دیدار امروز جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور گفت: نشستی که امروز با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی از اعضای هیئت دولت تشکیل شد، دو هدف اصلی و مهم داشت.

وی افزود: هدف اول مطرح کردن سؤالات و ابهاماتی بود که دوستان نماینده مانند سایر نمایندگان داشتند. این ابهامات در خصوص موضوعات مختلف همچون گرانی‌ها، نرخ ارز و موضوعاتی از این دست همانند وضعیت اقتصاد، وضعیت اشتغال، وضعیت کارخانجات موضوعاتی بود که در جلسه مطرح شد.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: هدف دوم از برگزاری این جلسه به این نکته برمی‌گشت که وحدت به عنوان یک دستاورد بزرگ همواره برای نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح بوده است.

طلا گفت: همدلی بین مسئولان یک نعمت بزرگ است و هدف از این جلسه این بود که فضای مجلس و دولت به سمت همدلی و هم‌افزایی بیشتر سوق داده شود.

وی با اشاره به نمایندگانی در این جلسه صحبت کردند، افزود: در این جلسه 4 نفر از نمایندگان مجلس آقایان آشتیانی، کریمی قدوسی، سیدمهدی هاشمی و ناصری به نمایندگی از سایر نمایندگان مجلس صحبت کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در این جلسه گفت: رییس جمهور نیز پس از پایان سخنان نمایندگان برای پاسخ دادن به ابهامات و سؤالات، در سخنان خود تنگناها و مشکلات موجود برای دولت را مطرح کرد.

طلا گفت: رئیس جمهور با اشاره به فشارهای موجود بر کشور به این نکته اشاره کرد که دشمن به دنبال این است که از ما فضا را بگیرد و دولت به همین دلیل تمام سعی و تلاش خود را بر این مسئله گذاشته است که این فضا را متعادل کند.

وی در ادامه با اشاره به بخش دیگری از سخنان رئیس جمهور، افزود: در این جلسه رئیس جمهور مسائل و مشکلاتی را مطرح کرد و قرار شد تا در جلسه‌ای که در مجلس شورای اسلامی خواهند داشت، این مسائل و مشکلات را با جزییات بیشتری تشریح کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دوستان ما در این جلسه نگرانی‌هایی را درباره این که حضور رئیس جمهور سبب وارد شدن ضرباتی به بحث وحدت شود، را مطرح کردند که رییس جمهور هم بر این مسئله تأکید کرد که چنین فضایی به هیچ عنوان ایجاد نمی‌شود.

بنابر این گزارش نشست مشترک نمایندگان مجلس با رییس جمهور با حضور نزدیک به صدتن از نمایندگان مجلس و حضور وزرای اقتصاد، نفت، صنعت و نجارت، رییس کل بانک مرکزی و معاون پارلمانی رییس جمهور در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

۱۳۹۱/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...