نسخه چاپی

خاخام یهودی: كودكان غزه را بكشید!

شورای خاخام‌های اسرائیل در كرانه باختری در بیانیه‌ای كه برای جامعه عرب به طور عام و برای مردم لبنان به طور خاص اصلاً عجیب نیست، از رژیم صهیونیستی خواست به ارتش این رژیم دستور كشتار غیرنظامیان لبنان و غزه را بدهد.

به گزارش نما به نقل از رویداد، حمایت از حقوق کودکان به ویژه کودکان محروم و کودکانی که در معرض آسیب‏های ناشی از بحران‏ها و نابسامانی‏های اجتماعی و حوادث طبیعی هستند، وظیفه‏ای است انسانی – اجتماعی که بر عهده‏ی یکایک افراد، سازمان‏ها و نهادهاست.


امام حسین ( ع ) در روز عاشورا با به شهادت رسیدن جوانان بنی هاشم و یاران، با تمام وجود برای رزم با دشمن، به سویشان رفت در حالیکه بانگ می زد: آیا مدافعی هست که از حرم رسول خدا صلی الله علیه و آله دفاع کند؟ آیا موحدی هست که به خاطر ما از خدا بترسد؟ آیا فریادرسی هست که با امید به خدا به فریاد ما برسد؟ آیا یاوری هست که با امید به آنچه در نزد خداست به یاری ما بشتابد؟ در این هنگام از میان بانوان خیمه شیونی برخاست پس امام علیه السلام به کنار خیمه رفته و خطاب به زینب فرمود کودکم را بیاور تا با او خداحافظی کنم.


حضرت کودک را گرفت تا ببوسد در این زمان حرمله بن کاهل اسدی لعنة الله علیه به سوی او تیری انداخت تیر به گلویش نشست و آن را برید پس حضرت به زینب فرمود او را بگیر. سپس خون را در هر دو دست جمع کرده و به سوی آسمان فرستاد و فرمود:آنچه بر من وارد آمد برایم آسان است، چون در محضر خدا است.


در همین زمینه شورای خاخام‌های اسرائیل در کرانه باختری در بیانیه‌ای که برای جامعه عرب به طور عام و برای مردم لبنان به طور خاص اصلاً عجیب نیست، از رژیم صهیونیستی خواست به ارتش این رژیم دستور کشتار غیر نظامیان لبنان و غزه را بدهد. شورای خاخام‌ها در پایان یکی از نشست‌های این شورا بیانیه خود را صادر کرد که از شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز پخش شد. در بیانیه این شورا ادعا شده است: «تورات کشتار زنان و کودکان را در زمان جنگ جایز می‌داند و هر که به کودکان غزه و لبنان رحم کند، به کودکان اسرائیل نگاهی وحشیانه دارد.» تنظیم‌ کنندگان این بیانیه از شهروندان لبنانی و فلسطینی به طرفداران دشمن یاد کردند و از کابینه رژیم صهیونیستی خواستند بر اساس متن تورات دستور کشتار غیرنظامیان فلسطینی و لبنانی را صادر کند.


تا به حال واژه صهیونیست را از یهودیت جدا می دانستیم، اما دیگر چنین نیست، یهودی همان صهیونیست است، یهودی صفت ندارد، آنهایی که تورات را تحریف کرده اند و از خود سخنانی را بیان می کنند، صفتی مثل حرمله دارند.


اینها (یهودیان)همان هایی هستن که بعد از حادثه عاشورا با شادی به استقبال کاروان حضرت زینب(ص)می رفتند.


مردم غیر نظامی به ویژه کودکان از قربانیان اصلی این حملات هوایی شدند و این در حالی بود که رژیم تل آویو مدعی است که در حملات خود غیرنظامیان را هدف قرار نمی‌دهد.


حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه در شرایطی صورت می گیرد که کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه عرب هیچ واکنش تاثیر گذاری در مقابل این حملات نداشتند، این در شرایطی است که این دو نهاد عربی به بهانه حقوق بشر و کمک به مردم عرب، هر روز طرح‌های ضد سوری و بیانیه های آتشینی را علیه دمشق صادر می‌کنند.


سازمان ملل هم وضعیت بهتری ندارد، این سازمان که مسئله داخلی سوریه را به عنوان یک بحران بین المللی در شورای امنیت مطرح می‌کند، هیچ توجهی به حملات صهیونیست ها به غیرنظامیان در غزه ندارد و حتی پاسخ مقاومت را غیر قابل قبول می‌داند.


حملات اخیر به غزه به مردم منطقه نشان داد که ادعاهای کشورهایی چون قطر و عربستان درباره حمایت از حقوق بشر تنها بلوف‌هایی برای گرفتن ژست در برابر افکار عمومی عربی است.


رژیم صهیونیستی بار دیگر مناطق مختلف در نوار غزه را هدف حملات خود قرار داد به طوری که جنگنده‌های این رژیم از روز چهارشنبه تاکنون بیش از 1000 بار به نوار غزه حمله کرده‌اند.

طی این حملات 39 نفر شهید و بیش از 350 نفر نیز زخمی شده‌اند که در میان شهدا 8 کودک، دو زن و دو پیرمرد هستند و همچنین بیش از یکصد کودک و ده‌ها زن و سالخورده زخمی شده‌اند.

۱۳۹۱/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...