نسخه چاپی

هدف قرار گرفتن ناو جنگی رژیم صهیونیستی

نیروهای مقاومت فلسطین اعلام كردند یك ناو جنگی رژیم صهیونیستی را در آب های ساحلی غزه مورد هدف قرار داده اند.

به گزارش نمابه نقل از شبکه خبر، شبکه تلویزیونی الاقصی اعلام کرد ‌رسانه های رژیم صهیونیستی اصابت پنج فروند موشک زمین به دریا را به یک فروند ناو ارتش این رژیم در سواحل غزه تأیید کردند.نیروهای مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات چهار روز گذشته رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشته و زخمی کردن صدها فلسطینی ساکن غزه، ده ها فروند موشک به مناطق مختلف سرزمین های اشغالی شلیک کردند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، بر اثر اصابت موشک های مقاومت در شهرک بئرالسبع، یک صهیونیست دیگر به هلاکت رسید.حملات موشکی مبارزان فلسطینی به شهر عسقلان هم هفت زخمی برجای گذاشت که حال دو نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

گردان های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس، اعلام کرد، هفت فروند موشک به شهرک صهیونیست نشین کیسوفیم شلیک کرده است.در روزهای گذشته نیز پنج صهیونیست بر اثر حملات موشکی مبارزان فلسطینی به هلاکت رسیده و ده ها تن دیگر زخمی شده بودند.

حملات کوبنده نیروهای مقاومت فلسطینی به سرزمین های اشغالی، ترس و وحشت بین صهیونیست ها را تشدید کرده است.در این حال، گردان‌های عزالدین قسام به دشمن صهیونیست درباره هرگونه تصمیمی برای ورود به نوار غزه هشدار داد و تاکید کرد، در صورتی که دشمن چنین تصمیمی بگیرد، حماقت و نادانی بزرگی مرتکب شده است.

خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز گفت: توقف حملات موشکی به سرزمین های اشغالی، مشروط به توقف تمامی اشکال تجاوز و ترور رژیم صهیونیستی و همچنین لغو کامل محاصره غزه است.

۱۳۹۱/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...