نسخه چاپی

عذرخواهی افشین پیروانی در برنامه زنده تلویزیونی

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوستان در رابطه با درخواست برای اعلام پایان لیگ، صبر كنند و نسبت به رتبه تیم‌شان و شانسی كه برای بقا دارند مصاحبه نكنند.


به گزارش نما، افشین پیروانی درباره صدور رای کمیته استیناف مبنی بر تایید رای کمیته انضباطی و اعلام برتری ٣ بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان، گفت: برای این بازی در موعد مقرر در زمین حاضر شده بودیم، ولی حریف که میزبان هم بود در زمین حاضر نشد؛ بنابراین پرونده این بازی به کمیته انضباطی رفت و نتیجه سه بر صفر به نفع ما رقم خورد، بعد از آن حریف به این رای اعتراض داشت که باعث شد پرونده به کمیته استیناف برود.

اخبار ورزشی- وی عنوان کرد: در جلسه استیناف نمایندگان سپاهان مدارک جدیدی ارائه نکردند و فقط فیلم‌هایی وجود داشت که قبلاً نیز به نمایش گذاشته شده بود. در این باره قانون اجرا شد و حق به حقدار رسید. خواهش می‌کنم به آینده نگاه کنید، چون بازی‌های هفته‌های پایانی لیگ همزمان خواهد بود و اگر این اتفاق یک بدعت شود، به مشکل می‌خوردیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مقایسه دیدار پرسپولیس مقابل داماش در جام حذفی با دیدار سپاهان و پرسپولیس، یادآور شد: در بازی جام حذفی به دلیل عدم حضور تماشاگران ناظر بازی تصمیم گرفت دیدار با تاخیر آغاز شود و دو تیم در زمین بودند، ولی در اصفهان تیم حریف وارد زمین نشده و مقایسه آن اشتباه است. در جلسه کمیته استیناف گفتم زمانی که سپاهان با پرسپولیس بازی دارد و دیر به ورزشگاه رسیده، آیا باید در رختکن بازیکنانش روپایی بزنند؟ دوستان گفتند اراده‌ای از سوی پرسپولیس و ناظر نبوده که بازی انجام شود، ولی وقتی ما بلیت می‌گیریم و در زمین حضور پیدا می‌کنیم دلیلی ندارد نخواهیم بازی کنیم.
پیروانی راجع به درگیری‌های لفظی پیش آمده در این مدت، تصریح کرد: شاید مطرح شدن این صحبت‌ها به خاطر تعطیلی فوتبال و خانه‌نشینی بوده است. من به خاطر پست و مسئولیتی که دارم باید از پرسپولیس دفاع کنم، ولی قبول دارم که این فضا اصلا قابل قبول نیست و بابت آن از مردم عذرخواهی می‌کنم. شاید توقع بوده که از افشین پیروانی این حرف‌ها شنیده نشود، ولی سعی کردم در کمال ادب صحبت کنم. در عمرم کارت قرمز نگرفتم و سه سا

۱۳۹۹/۲/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...