نسخه چاپی

خانم بازیگر از «برادرجان» می گوید

عکس خبري -خانم بازيگر از «برادرجان» مي گويد

آفرین عبیسی بازیگر نقش الفت در سریال «برادرجان» درباره حضور در این مجموعه تلویزیونی كه این روزها مجددا از شبكه آی فیلم پخش می شود، توضیحاتی ارائه داد.


به گزارش نما، آفرین عبیسی بازیگر نقش الفت در سریال « برادرجان » درباره حضور در این سریال عنوان کرد: من برای انتخاب نقش و حضورم در آثار وسواس بسیار زیادی دارم و اگر در سریال «برادرجان» به ایفای نقش پرداختم به دلیل این است که سریال «برادرجان» فیلمنامه بسیار خاصی داشت و این سریال گمشده تلویزیون بود و به نظر من تلویزیون نیاز داشت که چنین سریالی را بسازد و برای مخاطبانش پخش کند.

اخبار چهره ها - وی افزود: روایت برادرجان درباره راستگویی و حق و ناحق است و معتقدم پرداختن به چنین موضوعی بسیار لازم است. پیام اصلی این سریال همانی است که خداوند متعال بارها بر انسان تاکید کرده است. خداوند می فرمایند که راستگو باشیم و هیچگاه حق را ناحق نکنیم. ما این پیام را به مخاطب ارائه می‌کنیم حال اینکه این پیام بر دل چه افرادی تاثیرگذار است با ما نیست و همیشه همه‌چیز در دستان پروردگار است. به قول معروف ما آنچه شرط بلاغ است گفتیم.

وی با اشاره به اینکه اولین بازیگری بوده که برای سریال «برادرجان» انتخاب شده است، افزود: من در کنار علی نصیریان نفرات اولی بودیم که برای بازی در این اثر وارد مذاکره شدیم و خوشبختانه حضور در این مجموعه را قبول کردیم.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره علی نصیریان اظهار کرد: اولین بار بود که با آقای نصیریان همبازی شدم و این تجربه به قدری برایم شیرین و خوب بود که در هر کاری که علی نصیریان در آن باشد و به من پیشنهاد داده شود، حاضر می‌شوم.

عبیسی ادامه داد: من به نوعی در کنار علی نصیریان بزرگترهای گروه بازیگری بودیم. خوشبختانه بازی در کنار همه بازیگران لذت‌بخش است و واقعیت این است که هیچکدام شان برایم فرقی ندارند یا بهتر بگویم همه آنها برای من عزیز هستند.

وی پخش سریال را در ماه رمضان سال گذشته، یکی از عوامل خوب دیده شدن آن دانست و توضیح داد: خوشبختانه ماه رمضان زمانی است که همه خانواده‌ها در کنار یکدیگر جمع می‌شوند، این سریال زمان افطار و دور سفره افطار دیده شد و همین عاملی شد که این اثر تاثیر بیشتری بین خانواده‌ها بگذارد. به خاطر دارم وقتی این سریال ضبط می‌شد بخشی از آن در ماه مبارک رمضان بود و در آن گروه اکثرا روزه بودند و همین بسیار به ما دلگرمی می‌داد چون به نظرم بسیار مهم است یک گروه با چه نیتی کار را ضبط می‌کنند.

بازیگر سریال «برادر جان» در پایان صحبت هایش بیان کرد: من عاشق ماه مبارک رمضان هستم. دعا می‌کنم به حق همین ماه عزیز بیماری کرونا از سراسر دنیا رخت ببندد و همه مردم دنیا به‌خصوص مردم کشور عزیزم دوباره با آرامش و شادی زندگی کنند.

«برادر جان» در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۱۹ راهی آنتن شود و علاقه مندان می‌توانند بازپخش آن را در ساعت‌های ۳ و ۱۱ روز بعد مشاهده کنند.

۱۳۹۹/۲/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...