نسخه چاپی

آمادگی فلسطین برای لغو توافق‌ها با اسرائیل

محمد اشتیه به اقدامات جدید رژیم صهیونیستی مانند بلوكه كردن بیش از صد میلیون دلار از بودجه تشكیلات خودگردان و تصمیم برای الحاق كرانه باختری واكنش نشان داد.


به گزارش نما، «محمد اشتیه» نخست‌وزیر دولت تشکیلات خودگردان در اظهاراتی مطبوعاتی به اقدامات جدید رژیم صهیونیستی مانند بلوکه کردن بیش از صد میلیون دلار از بودجه تشکیلات خودگردان و تصمیم برای الحاق کرانه باختری واکنش نشان داد.

اخبار بین الملل-وی اعلام کرد: درباره همه این اتفاقات، پیام روشن است. از نظر ما واقعیت فعلی نمی‌تواند ادامه داشته باشد، رئیس (محمود عباس) این موضوع را روی میز قرار داده است؛ ما در آستانه مرحله جدیدی قرار داریم که مربوط به همه چیز حتی زندگی فرزندانمان می‌شود.

اشتیه تأکید کرد: ما در برابر تصمیمی قرار داریم که فقط تصمیم صرف نیست بلکه اجرای آن هم هست. اسرائیلی‌ها آینده دولت فلسطین را تضعیف می‌کنند و می‌خواهند تشکیلات را خارج از چارچوبی که ملت فلسطین می‌خواهد تحت سلطه درآورند، ما این را قبول نخواهیم کرد.

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان تأکید کرد: این موضوعات ما را در برابر تصمیمی سرنوشت‌ساز و مربوط به همه قرار می‌دهد که باید با آن مقابله کنیم.

الشرق‌الاوسط در گزارش خود نوشت، به نظر می‌رسد اشاره اشتیه به اجرای تصمیم تشکیلات خودگردان برای لغو توافق‌نامه‌های امضا شده با رژیم صهیونیستی باشد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتز» رئیس ائتلاف آبی و سفید اخیرا بر سر تشکیل کابینه فراگیر توافق کردند و از جمله موارد مورد توافق آنها آغاز الحاق دره اردن (غور اردن) و شهرک‌های صهیونیستی در کرانه باختری از ماه ژوئیه است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه (روز گذشته) تاکید کرد که واشنگتن طی دو ماه آینده به تل آویو برای پیشبرد طرح الحاق بخشهایی از کرانه باختری اشغالی چراغ سبز خواهد داد

۱۳۹۹/۲/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...