نسخه چاپی

فتح الله زاده:

خلاق ترین مدیر ایرانم!

مدیر عامل باشگاه استقلال كه از سوی یك مركز نوآوری نشان "شوالیه" را دریافت كرده است، بدون آنكه به نوآوری‌اش در فوتبال ایران اشاره كند، گفت: پس از آنكه رزومه كاری‌ام را به این مركز ارسال كردم، به عنوان خلاق‌ترین مدیر ورزش ایران انتخاب شدم و لقب شوالیه را دریافت كردم.

به گزارش نما، علی فتح الله زاده در خصوص مسائل اخیر باشگاه استقلال و نشان شوالیه ای که به عنوان مدیر خلاق ورزشی در کشور بلژیک دریافت کرد، گفتگویی را با مهر انجام داد که در زیر از نظر می‌گذرانید:

به عنوان خلاق ترین مدیر ورزشی ایران نشان شوالیه گرفتم
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص نحوه دریافت نشان شوالیه خلاق ترین مدیرورزشی ایران اظهار داشت: حدود یکسال قبل موسسه بین المللی INNOVA(مرکز نوآوری مدیریت) که هر سال خلاق ترین مدیران یک کشور را در زمینه های مختلف انتخاب می کند از من خواست تا رزومه کاری و فعالیت های خود را برای آنها ارسال کنم که من نیز این کار را انجام دادم که در نهایت من به عنوان مدیر خلاق ورزشی در ایران انتخاب شده و برای دریافت نشان شوالیه به بلژیک رفتم.

4 کاندیدا دیگر برای دریافت نشان شوالیه بودند
وی در همین خصوص افزود: البته این موسسه بین المللی در همه کشورها از جمله ایران نماینده دارد که این نماینده در ایران مدیران مختلف را در زمینه های متفاوت به عنوان کاندیدا به مقر اصلی موسسه در بروکسل معرفی می کند که نمایندگی این موسسه بین المللی در زمینه مدیران ورزشی علاوه بر من 4 مدیر دیگر را نیز به عنوان کاندیدا معرفی کرد.

شهرام ناظری نیز یک شوالیه است
فتح الله زاده خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه درگذشته در زمینه موسیقی درایران شهرام ناظری توسط این موسسه لقب شوالیه را دریافت کرده است یا در سال جاری مدیر یک شرکت تولید کننده مواد غذایی از ایران عنوان شوالیه را در صنعت به خود اختصاص داد.

تازنده ام مدیرورزشی دیگری نمی تواند شوالیه شود
وی درهمین خصوص تاکید کرد: البته برخی ها اشتباه تصور می کنند که رقابت برای تصاحب عنوان شوالیه در یک زمینه مدیریتی بین کاندیدا های کشورهای مختلف صورت می گیرد در حالی که این موضوع به هیچ وجه درست نیست و رقابت بین کاندیداهای مختلف در یک زمینه مدیریتی بین کاندیداهای یک کشور صورت می گیرد و نفر برتر به عنوان مدیر خلاق آن رشته در کشور خود، نشان شوالیه را دریافت می کند.

فتح الله زاده تاکید کرد: به عنوان مثال برای اولین بار در زمینه خلاقیت مدیریت ورزشی در ایران من موفق به دریافت نشان شوالیه شده ام و نکته حائز اهمیت این است که طبق قانون این موسسه بین المللی تا زمانی که من زنده هستم در زمینه مدیریت خلاق ورزشی در ایران فرد دیگری نمی تواند دیگر این نشان شوالیه را دریافت کند مگر اینکه بعد از مرگ من دوباره مدیر دیگری کاندیدا شده و موفق به دریافت این نشان شود.

نشان شوالیه وجه فرهنگی خوبی برای ورزش ایران دارد
این نشان به لحاظ فرهنگی وجه خوبی برای ورزش ایران دارد و اتحادیه اروپا نیز برای این نشان احترام زیادی قائل است ضمن اینکه این موسسه بین المللی سالانه علاوه بر برگزاری چندین اجلاس در این خصوص نمایشگاه های بین المللی نیز برگزار می کند که در نمایشگاه سال جاری که در بروکسل برگزار شد بیش از 600 اثر و طرح خلاقانه در زمینه های مختلف به معرض نمایش گذاشته شد.

همچنان من را حاجی صدا کنید
وی در پاسخ به این پرسش که از این پس شما را تحت چه عنوان صدا کنیم، حاجی ، دکتر یا شوالیه، گفت: شما من را همان حاجی صدا کنید چون هن همچنان همان حاجی هستم و هیچ تغییری نکرده ام.

فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش که از این پس در جدال تیم های استقلال و پرسپولیس باید شاهد رویارویی شوالیه و سردار باشیم با خنده گفت: رویانیان از دوستان من است و فکر می کنم از این نشانی که دریافت کردم خوشحال شود از اینکه دوستش برای ایران نشانی دریافت کرده است.

رویانیان هیچ کمک مالی به ما نکرده است
وی در خصوص مطلبی مبنی بر کمک مالی میلیاردی بلاعوض باشگاه پرسپولیس به استقلال مطرح شده، تاکید کرد: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و حتما خود رویانیان اگر کمکی کرده توضیح خواهد داد. ما نه تنها کمک بلاعوض بلکه هیچگونه کمک مالی در قالب های مختلف حتی در زمینه جذب اسپانسر نیز نگرفته ایم.

ما سه هفته زودتر از پرسپولیسی ها با اسپانسرخود قرارداد بستیم
مدیرعامل باشگاه استقلال در همین خصوص افزود: رویانیان حتی در زمینه جذب اسپانسر نیز کمکی به ما نکرد چون ما سه هفته زودتر از پرسپولیسی ها با اسپانسرهای خود قرارداد امضا کردیم. متاسفانه برخی از دوستان در بعضی از رسانه ها برای آنکه موفقیت های استقلال را تحت الشعاع قرار دهند این مسائل را مطرح می کنند.

انتقال ساموئل به پرسپولیس منتفی است
وی در خصوص مصاحبه اخیر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه برای انتقال ساموئل با شما قرارداد امضا کرده و حتی شما مبلغی نیز دریافت کرده اید، گفت: ما برای انتقال ساموئل تفاهم نامه ای امضا کرده بودیم اما با توجه به نیاز قلعه نویی به این بازیکن این تفاهم نامه جنبه اجرایی پیدا نخواهد کرد و موضوع انتقال ساموئل به پرسپولیس کاملا منتفی است ضمن اینکه ما بابت آن تفاهم نامه یک ریال هم دریافت نکردیم.

حمودی فقط با موافقت قلعه نویی می تواند ترانسفر شود
فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش که آیا در نقل و انتقالات نیم فصل به غیر از حمودی بازیکن دیگری نیز به بوندس لیگا انتقال پیدا می کند، تصریح کرد: اگر کادر فنی موافقت کند فقط علی حمودی به هانوفر ترانسفر می شود و در خصوص سایر بازیکنان فعلا خبری نیست.

۱۳۹۱/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...