نسخه چاپی

بلده مازندران در معرض تهدید سیل است

عکس خبري -بلده مازندران در معرض تهديد سيل است

معاون هماهنگی امور استانداری مازندارن با بیان اینكه سیل منطقه بلده را تهدید می‌كند خواستار اقدامات فوری پیشگیرانه از بروز خسارت‌های احتمالی شد.

به گزارش نما ،مهدی رازجویان صبح چهارشنبه در جلسه مدیریت بحران استان مازندران که با محوریت بررسی سیل بلده در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه منطقه بلده در معرض خطرات شدید سیل قرار دارد، خواستار دیواره‌سازی رودخانه برای پیشگیری از بروز خسارت احتمالی شد.


وی با بیان اینکه دیواره سازی رودخانه باید در دستور کار متولیان امر در بلده قرار گیرد، افزود: منابع مالی پاسخگوی عملیات پیشگیرانه از سیل نیست و باید حمایت های ویژه در دستور کار قرار گیدر.


معاون هماهنگی امور استانداری مازندارن با عنوان اینکه باید نسبت به قطع درختان زائد برای پیشگیری از طغیان رودخانه ها اقدام کرد، ساماندهی رودخانه ها را امری ضروری برشمرد و گفت: همچنین ماشین آلات را باید در منطقه بلده اعزام کنیم تا از سیلاب احتماعی جلوگیری شود.


رازجویان ساماندهی سردهنه های کشاورزی را نیز از دیگر اقدامات برای پیشگیری از خسارت های سیلاب بیان کرد و گفت: معدن داران نیز برای ترمیم و مرمت محور بلده آسیب دیده در سیل باید وارد میدان شوند.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، جابجایی و احداث فیبر نوری در منطقه بلده را امری ضروری دانست.

بازار

۱۳۹۹/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...