نسخه چاپی

مناظره خسروپناه و زیباكلام ادامه می یابد

چهارشنبه این هفته یعنی اول آذرماه كه برابر با 6 محرم است برنامه پخش نمی شود.

به گزارش نمابه نقل از مهر، تهیه کننده برنامه تلویزیونی «زاویه» با بیان اینکه برنامه این هفته برنامه زاویه به خاطر ماه محرم پخش نمی شود، گفت: بحث دکتر خسروپناه و دکتر زیباکلام در موردآسیب‌ شناسی جریان روشنفکری در ایران ادامه می یابد.

علیرضا حائری تهیه کننده برنامه تلویزیونی «زاویه» (مجله علوم انسانی شبکه 4 سیما)در مورد موضوعات و مهمانان برنامه های آتی گفت: چهارشنبه این هفته یعنی اول آذرماه که برابر با 6 محرم است برنامه پخش نمی شود.

وی افزود: برای هفته بعد با توجه به استقبال مخاطبان و علاقه مندی حجت الاسلام خسروپناه رئیس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و دکتر صادق زیباکلام عضو هیئت علمی دانشگاه تهران برای ادامه مناظره، از این دو استاد برای ادامه بحث دعوت می شود، البته اجرای این برنامه منوط به بازگشت دکتر خسروپناه از سفر واتیکان است.

حائری در ادامه سخنانش اظهار داشت: همچنین حجت الاسلام سید محمدمهدی باقری، رئیس فرهنگستان علوم اسلامی قم معتقد است که تکیه بیش از حد به عقل در فقه موجب سکولار شدن آن می شود و دکتر صادق حقیقت، اعتقادی برخلاف این دارد که قرار است در برنامه ای با حضور این دو کارشناس، این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

دکتر خسروپناه و دکتر زیباکلام در برنامه 17 آبان ماه در مورد آسیب‌ شناسی جریان روشنفکری در ایران به بحث پرداختند که ناتمام ماند و مورد توجه مخاطبان هم قرار گرفت که قرار است در برنامه های آتی این بحث ادامه یابد.

۱۳۹۱/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...