نسخه چاپی

برگزاری ۲۰۰ جلسه آموزش آنلاین قرآن ویژه ماه رمضان در اردبیل

عکس خبري -برگزاري ??? جلسه آموزش آنلاين قرآن ويژه ماه رمضان در اردبيل

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اجرای فعالیت های قرآنی و ۲۰۰ جلسه آموزشی در فضای مجازی به مناسبت ماه مبارك رمضان در اردبیل خبر داد.

به گزارش نما ،حجت‌الاسلام عزیز صابر  استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه را از مهم‌ترین برنامه‌های ماه رمضان امسال عنوان کرد و افزود: امسال بنا به شرایط موجود و توجه به توصیه پزشکی و بهداشتی در مبارزه با شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های قرآنی از طریق فضای مجازی و رسانه استانی به مخاطبین ارائه می‌شود و در این خصوص تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم اتخاذ شده و از اول ماه رمضان این برنامه در حال اجرا در فضای مجازی است که از استقبال گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی برخوردار است.


وی به تعامل با صدا و سیمای مرکز استان اردبیل از جمله شبکه تلویزیونی سبلان و رادیو اردبیل برای انعکاس برنامه‌های قرآنی و دعوت از خانواده‌های موفق قرآنی برای شرکت در برنامه‌ها، برگزاری ۳۰ جلسه کلاس حفظ قرآن آنلاین ویژه خردسالان و نوجوانان، برگزاری ۵۰ جلسه قرائت استعدادهای قرآنی اشاره کرد.


رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل از برگزاری مسابقه قرائت قرآن ویژه بزرگسالان در شبکه اجتماعی اینستاگرام در ۵ رشته قرائت در ۳ رشته از عبدالباسط - منشاوی - مصطفی اسماعیل، رشته ترتیل و نیز حافظان زیر ۱۸ سال، تفسیر سوره حجرات از تفسیر نمونه؛ مقدمات این مسابقه اجرا شده و بخش نهایی به صورت زنده در اینستاگرام برگزار می‌شود و نتایج این مسابقات ۱۵ رمضان سالروز ولادت امام حسن (ع) اعلام خواهد شد.


حجت‌الاسلام صابر همچنین از برگزاری ۳۰ جلسه کلاس آنلاین روخوانی و روان خوانی توسط استاد محمد اسمعیلی در شبکه اجتماعی واتساپ، برگزاری ۳۰ جلسه کلاس آنلاین تفسیر توسط استاد حجت‌الاسلام جمال تعدیلی در واتساپ، برگزاری ۳۰ جلسه کلاس آنلاین ترجمه و مفاهیم قرآن توسط استاد ناصر آزاد در واتساپ و اینستاگرام، برگزاری ۳۰ جلسه کلاس آنلاین صوت و لحن توسط استاد کریمی در واتساپ و اینستاگرام خبر داد.


رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل از راه اندازی کارگاه تولید ماسک توسط فعالان قرآنی در سطح استان در جبهه مبارزه با شیوع ویروس کرونا خبر داد.


حجت‌الاسلام صابر توجه به قرآن و تعالیم روحبخش آیات الهی را در تمام شرایط و موقعیت‌ها مهم عنوان کرد و اجرای طرح «قرآن زنده است» را از اولویت‌های اساسی در برنامه‌های قرآنی امسال در برگزاری جلسات مجازی قرآن عنوان کرد و همگان را به پیوستن به پویش شرکت در برنامه‌های آنلاین قرآنی دعوت کرد.

مهر

۱۳۹۹/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...