نسخه چاپی

شارون: غزه باید با خاك یكسان شود!

پسر نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی با تاكید بر ضرورت ادامه حملات خصمانه و شدیدتر این رژیم علیه غزه، گفت: كل منطقه غزه و تمامی قسمت‌های آن باید با خاك یكسان شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، گلعاد شارون، پسر آریل شارون، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در مقاله‌ای در روزنامه اورشلیم پست نوشت: ما باید تمام غزه را با خاک یکسان کنیم.

درگیری‌ها میان حماس و رژیم صهیونیستی در هفته جاری منجر به کشته شدن بیش از 90 فلسطینی و 740 مجروح فلسطینی شده است.


26.jpg


 نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی و پسرش


بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم آماده افزایش و گسترش عملیات بیشتر است.

پسر شارون در این مقاله با عنوان "یک نتیجه قاطع ضروری است"، می‌نویسد که "سکنه غزه بی‌گناه نیستند. آن‌ها حماس را برگزیده‌اند. غزه‌ای‌ها گروگان‌ نیستند. آن‌ها این اوضاع و شرایط را آزادانه انتخاب کرده‌اند و باید با پیامدهای آن زندگی کنند."

وی با این جمله که "اسرائیل باید تمام غزه را با خاک یکسان کند"، ادامه داده: "آمریکایی‌ها حتی پس از بمباران اتمی هیروشیما به اقدامات خود پایان ندادند چرا که ژاپنی‌ها کاملا تسلیم نشده بودند، بنابراین نیروهای آمریکایی ناکازاکی را نیز بمباران کردند."

گلعاد شارون در پیام جنگ طلبانه خود اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی را این گونه بیان می‌کند: "هیچ راه میانه‌ای در غزه وجود ندارد. هم مردم غزه و هم زیرساخت‌های این منطقه باید هزینه این جنگ را بدهند. در غیر این صورت ما بار دیگر تمام نوار غزه را اشغال می‌کنیم. در غیر اینصورت هیچ پیروزی قاطعی وجود ندارد. ما در حال از دست دادن زمان هستیم. ما باید سریعا به پیروزی برسیم. دولت نتانیاهو در یک قید و بند بین‌المللی است و فشارها به زودی آغاز می‌شود و میلیون‌ها غیرنظامی نمی‌توانند برای مدت طولانی زیر رگبار گلوله زندگی کنند. این روند باید به زودی پایان یابد. این امر باید با تیراندازی تمام شود نه با اشک و آه."

در یک بیوگرافی که در وب‌سایت موسسه انتشاراتی هارپر کالینز در خصوص گلعاد شارون منتشر شده آمده است: "این مرد جوان‌ترین پسر آریل شارون، نخست وزیر سابق اسرائیل است. وی فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد است و ستون‌هایی را در روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت می‌نویسد."

۱۳۹۱/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...