نسخه چاپی

فردوسی‌پور در اندیشه استیضاح كفاشیان

برنامه امشب نود شاید پس از اتمام به یكی از جنجالی ترین برنامه‌های این برنامه در فصل پائیز تبدیل شود.عادل فردوسی‌پور كه در جریان بازی تیم ملی فوتبال ایران – ازبكستان بارها بازیكنان تیم ملی را بابت عملكرد بحث برانگیز خود مورد كنایه قرار داد، تصمیم دارد در برنامه امشب خود به موضوع ناكامی تیم ملی و راه سخت صعود تیم ملی به جام جهانی اشاره‌ كاملی داشته باشد.

به گزارش نما به نقل از رجانیوز، وی که در روزهای اخیر به شدت به دنبال ارتباط مستقیم با کفاشیان بود تا از وی برای حضور در برنامه نود دعوت به عمل آورد با پاسخ منفی کفاشیان رو به رو شده چون آقای رئیس به دلیل سفر به زنجان برای سرکشی به هیات فوتبال ایران شهر در تهران حضور ندارد، به همین دلیل تهیه کننده برنامه نود نمی‌تواند از حضور رئیس خبرسازترین فدراسیون ورزشی کشور در جریان برنامه‌اش سود ببرد،اما وی در تلاش است در صورت موافقت کفاشیان وی را برای پاسخگویی به سوالاتش روی خط بیاورد تا آقای رئیس درباره اتفاقات هفته گذشته توضیحاتی را ارائه دهد.

موضوع سرنوشت کارلوس کی‌روش و شایعات مرتبط با برکناری احتمالی وی نیز از دیگر سوژه‌های این برنامه است. گفته می‌شود عادل فردوسی‌پور درصدد آن است تا اطلاعاتی را در خصوص مفاد قرارداد کارلوس کی‌روش به دست آورد تا از این طریق بررسی کند که آیا وی همچنان هدایت تیم ملی را در دست خواهد داشت یا جای خود را به فرد دیگری واگذار خواهد کرد.

موضوع تغییر و تحولات در فدراسیون فوتبال به ویژه کمیته فوتسال و درگیری ترابیان با حسین شمس و وحید شمسایی از دیگر سوژه‌های جنجالی برنامه نود خواهد بود، که عادل فردوسی پور بنا دارد با بررسی دقیق آنها به ویژه مطالبی که ترابیان در خصوص آقای گلی شمسایی مطرح کرده را روشن کند.

اما بررسی‌های بازی های هفته پانزدهم لیگ برتر از دیگر آیتم های مورد نظر عادل فردوسی پور است، ماجرای بازی جنجالی استقلال – سپاهان ، تصمیمات داوری و گلی که سپاهانی ها در دقایق پایانی به ثمر رساندند از دیگر بخش های این برنامه خواهد بود، ماجرای آشتی مانوئل ژوزه و علی کریمی هم از دیگر برنامه فردوسی پور برای برنامه امشب نود است.

اگر فردوسی پور در برنامه امشب خود وقت کافی داشته باشد تصمیم دارد با امیر قلعه نویی، محمد رویانیان و علی فتح ا... زاده نیز صحبت کند،دیگر گزینه وی برای ارتباط تلفنی علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است که درباره نتایج این تیم در لیگ برتر در هفته های اخیر قرار است توضیحاتی را ارائه دهد.

۱۳۹۱/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...