نسخه چاپی

ابوالفضل توكلی‌بینا در گفتگو با نما:

كمك های مردمی ایران برای عبور از كرونا در كل دنیا بی‌نظیر است

عکس خبري -کمک هاي مردمي ايران براي عبور از کرونا در کل دنيا بي‌نظير است

عضو شورای مركزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: حركت مردم ما در سراسر كشور در راستای اجرای طرح مواسات و همدلی فرمایش رهبر معظم انقلاب قابل توجه است و در هیچ جای دنیا نمی‌بینیم مردم این‌گونه برای كمك به محرومان بشتابند و همراهی كنند.

ابوالفضل توکلی‌بینا عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی راجع به طرح مواسات و همدلی در فرمایش مقام معظم رهبری در گفتگو با خبرنگار نما گفت: مردم ما در سراسر کشور به‌طور وسیعی واقعاً ایثار و به خانواده‌های نیازمند رسیدگی می‌کنند. طرح بسیار خوبی است و مردم در سراسر کشور خوب عمل می‌کنند.
وی نقش مساجد و هیئت‌های مذهبی را در اجرای طرح همدلی و مواسات را بسیار مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: مساجد و هیئت‌های مذهبی در هر منطقه این وظیفه را قبول کرده‌اند و به‌خوبی انجام می‌دهند. در منطقه قبا که در آن هستیم مساجد و هیئت‌های مذهبی در این جهت تلاش می‌کنند و امکاناتی را فراهم کرده‌اند و کمک‌های مادی شامل مواد غذایی و کمک‌های نقدی‌شان را نه‌تنها به مردم نیازمند این منطقه بلکه به سایر مناطق محروم هم می‌فرستند.
وی در خصوص کمک‌های نقدی در منطقه قبا به تهیه کارت‌های بانکی هدیه و توزیع بین نیازمندان اشاره کرد و گفت: بیشتر کمک‌ها شامل ارسال مواد غذایی و گذشتن از اجاره‌هاست.
این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اقدامات بسیج، سپاه، بنیاد شهید، بنیاد مستضعفان و کمیته امداد امام خمینی در جهت اجرای طرح مواسات و همدلی بیان کرد: هر کدام از این نهادها به سهم خودشان بسیار تلاش کردند.
وی تصریح کرد: در طرح مواسات و همدلی وظیفه سنگینی به عهده دولت است. دولت موظف است به کارمندانش و مردم محروم کمک کند و شش ماه مالیات را به آنها ببخشد و اصلاً نگیرد، اما دولت کاری نکرد.
توکلی‌بینا در پایان اظهار کرد: ما مردم بسیار خوبی داریم. حرکت مردم ما در سراسر کشور در راستای اجرای طرح مواسات و همدلی فرمایش رهبر معظم انقلاب قابل توجه است و در هیچ جای دنیا نمی‌بینیم مردم این‌گونه برای کمک به محرومان بشتابند و همراهی کنند.

۱۳۹۹/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...