نسخه چاپی

آمار كرونا در چین

عکس خبري -آمار کرونا در چين

چین امروز اعلام كرد در ۲۴ ساعت گذشته تنها دو مورد جدید ابتلا به ویروس كووید-۱۹ شناسایی كرده‌اند.


به گزارش نما، یکی از مقامات بهداشت ملی چین امروز اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته تنها دو مورد جدید ابتلا به ویروس کووید-۱۹ شناسایی کرده‌اند و آمار قربانیان این ویروس در روز گذشته در این کشور صفر بوده است.

اخبار بین الملل-بنا به گفته این مقام، یکی از موارد ابتلای جدید منشاء داخلی داشته و دیگری از خارج از مرز‌های این کشور وارد شده است. این آمار یک مورد بیشتر از آمار مربوط به روز قبل‌تر از آن است که تنها یک مورد ابتلا با منشاء خارجی شناسایی شده بود.

همچنین در روز گذشته ۱۲ مورد بدون علامت در چین گزارش شده است که نسبت به ۲۰ مورد روز پیش از آن کاهش نشان می‌دهد. به این ترتیب تاکنون تعدا کل مبتلایان به کرونا در این کشور به ۸۲۸۷۷ نفر رسیده و آمار قربانیان آن ۴۶۳۳ است. با توجه به این ارقام چین که در ابتدای شیوع کرونا در صدر کشور‌های مبتلا قرار داشت حالا پس از ایران به رده یازدهم سقوط کرده است.

این درحالی است که اوضاع در ژاپن، همسایه آن، علی‌رغم کنترل‌های اولیه مناسب، در حال وخیم‌تر شدن است. با آنکه در چندین شهر این کشور اعلام وضعیت اضطراری کرده‌اند آمار قربانیان در آن روز گذشته از مرز ۵۰۰ نفر گذشت و به ۵۳۰ نفر رسید. در مجموع ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

ویروس جدید کرونا با نام کووید-۱۹ در اواخر ماه دسامبر در شهر ووهان چین شیوع یافت و علی‌رغم اقدامات دولت چین به سرعت در سراسر دنیا پخش شد و امروز تقریبا تمامی کشور‌های جهان را آلوده کرده است.

۱۳۹۹/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...