نسخه چاپی

دست آمریكا در حملات اخیر داعش

عکس خبري -دست آمريکا در حملات اخير داعش

حمله اخیر در استان صلاح الدین با تحریك باند‌های تروریستی داعش از جانب آمریكا صورت گرفت.


به گزارش نما، «عادل الکرعاوی» یکی از فرماندهان الحشد الشعبی عراق علام کرد حمله اخیر هسته‌ها و عناصر خفته داعش در استان صلاح الدین با تحریک واشنگتن و با هدف نشان دادن نقش ادعایی واشنگتن در برقراری ثبات و امنیت در عراق انجام گرفت.

اخبار بین الملل-عادل الکرعاوی گفت: حمله اخیر در استان صلاح الدین با تحریک باند‌های تروریستی داعش از جانب آمریکا صورت گرفت تا این پیام را بدهد که پس از خروج نظامیان آمریکایی از عراق ، این کشور ثبات و آرامش ندارد.

الکرعاوی از فرماندهان لشکر ۱۹ جنبش وفادار انصارالله به المعلومه گفت: طی چند وقت اخیر هشدار‌های زیادی درباره افزایش فعالیت عناصر تروریستی داعش در مناطق مکیشیفه، بیجی و اطراف دیاله، کرکوک و برخی مناطق دیگر استان صلاح الدین داده شد، اما دولت این هشدار‌ها را جدی نگرفت.

وی خاطرنشان کرد سازمان اطلاعات نظامی عراق مسئول اصلی و کامل حمله اخیر تروریست‌های داعش است و این پرسش مطرح است که نقش این سازمان با توجه به وجود فعالیت این تعداد از عناصر داعش با خودرو‌ها، سلاح و تجهیزات کامل در کجا قرار دارد.

الکرعاوی تصریح کرد باید عملیات نظامی گسترده‌ای برای پاکسازی این مناطق و جستجوی هسته‌های خفته داعش، مکان‌ها و کانون‌های پشتیبانی آنان، تغییر فرماندهان امنیتی این مناطق و نیز تقویت نیرو‌های اطلاعاتی انجام گیرد.

وی تاکید کرد عملیات جستجو ابتدا در مناطق حضور و استقبال این گروه‌ها در مکیشیفه، بلد، سامرا و مبارزه با تفکر داعشی که این گروه‌ها را تغذیه می‌کند، اجرا می‌شود.

۱۳۹۹/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...