نسخه چاپی

محمدعلی امانی در گفتگو با نما با اشاره به مواضع برجامی دولتی ها:

برجام مانع اعتلای ایران سرفراز بوده ‌است

عکس خبري -برجام مانع اعتلاي ايران سرفراز بوده ‌است

قائم مقام دبیركل حزب موتلفه اسلامی گفت: شرطی نكردن اقتصاد كشور فضیلت و"ساختِ قدرتِ درون‌زا" وظیفه است، همچنانكه انفعال در مقابل دشمن و تكرار اشتباهات گذشته‌ جنگ با منافع ملی است.


محمدعلی امانی قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در خصوص اظهارات دولتی ها مبنی بر دفاع از برجام گفت: چندسالی است که اصرار بر یک خسارت محض ، مانع اعتلای ایران سرفراز بوده‌است. آنچنان‌که مّداحانش برای توجیه آن از هیچ ابزار و برچسبی دریغ نکردند.
وی در ادامه تاکید کرد: درطول تاریخ شناسه مشترک ساده لوحان، اعتمادکردن به دشمن و نادیده گرفتن ظرفیت‌های عظیم داخلی و پشت‌کردن به توانایی جوانان بوده است. لازم است باور کنیم فشارحداکثری، خود زاییده‌ی غفلت از داشته‌ها و امید واهی بستن به آن سوی مرزهاست. اگر آمریکا تحریم‌های غذا و دارو را برداشت و اروپای بی اراده مقابل این ظلم ایستاد و به عهد خود وفا کرد، برجام دوستانِ دولتی باور کنند که تحریم‌های نظامی هم برداشته خواهد شد.
قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: هیچ عقل سلیمی مدافع تحریم نیست، اما باید دانست که در قانونِ حاکم بر روابط بین الملل، ساختن صلح را باید از مکتب برادر شهید حاج قاسم سلیمانی آموخت و ستیز با تحریم را از تهرانی‌مقدم‌ها و احمدی روشن‌ها. تجربه برجام اگر اشتباه فرض نشود، درس نگرفتن از آن قطعاً اشتباه بزرگ و غیرقابل بخششی است.
وی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی تشریح کرد: شرطی نکردن اقتصاد کشور فضیلت و"ساختِ قدرتِ درون‌زا" وظیفه است، همچنانکه انفعال در مقابل دشمن و تکرار اشتباهات گذشته‌ جنگ با منافع ملی است. دیگرچه باید گفت تا برخی از توهم دست بکشند و اعتراف کنند که اولین ناقض برجام اوبامای دموکرات بود و مشکل،خوی استکباری آمریکاست نه دولت فعلی آن.

۱۳۹۹/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...