نسخه چاپی

كم‌فروش‌ترین فیلم فرخ‌نژاد به شبكه نمایش خانگی آمد

عکس خبري -کم‌فروش‌ترين فيلم فرخ‌نژاد به شبکه نمايش خانگي آمد

فیلم سینمایی «سمفونی نهم» به كارگردانی «محمدرضا هنرمند» و با بازی حمید فرخ نژاد به تازگی راهی شبكه نمایش خانگی شده تا بعد از اكران ناموفق خود در سال گذشته شاید بتواند مورد اقبال مخاطب خانگی سینمای ایران قرار گیرد.


به گزارش نما، فیلم سینمایی «سمفونی نهم» به کارگردانی «محمدرضا هنرمند» و با بازی حمید فرخ نژاد به تازگی راهی شبکه نمایش خانگی شده تا بعد از اکران ناموفق خود در سال گذشته شاید بتواند مورد اقبال مخاطب خانگی سینمای ایران قرار گیرد. این فیلم در نهایت با فروش معادل هفتصد میلیون تومان به کار خود پایان داد تا به عنوان کم‌فروش‌ترین فیلم فرخ‌نژاد طی سالهای گذشته نام گیرد.

اخبار فرهنگ و هنر - این فیلم در حالی با استقبال کم مخاطبان روبرو شده که حمید فرخ نژاد را به عنوان یکی از چهره های پرفروش سینما در خود دارد، در کنار وی محمدرضا فروتن نیز می توانست عاملی برای فروش بیشتر اثر باشد اما این اتفاق میسر نشد.

فیلم سینمایی « سمفونی نهم » آخرین ساخته محمدرضا هنرمند به تازگی راهی شبکه نمایش خانگی شده و باید دید در ایام قرنطینه خانگی پس از شیوع کرونا می‌تواند ضرر خود را جبران کند، فیلمی که با حال و هوای متفاوتی از سایر آثار هنرمند ساخته شده اما این سبک جدید چندان مورد رضایت مخاطبان قرار نگرفته است.

محمدرضا هنرمند کارگردان با سابقه سینمای ایران بعد از شانزده سال غیبت و دوری از سینما دهمین اثر سینمایی خود با نام «سمفونی نهم» را راهی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر کرد و امیدوار بود تا تجربه خوبی را به ثبت برساند اما این فیلم چندان برای اهالی رسانه و منتقدین جذاب نبود.

حمید فرخ نژاد، ساره بیات ، محمدرضا فروتن ، پژمان بازغی، مهرداد صدیقیان، عایرضا کمالی، مارین ون هولک از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم «سمفونی نهم» به ایفای نقش پرداخته اند.

هنرمند آخرین بار در سال ۱۳۸۰ فیلم سینمایی «عزیزم من کوک نیستم» با بازی پرویز پرستویی را راهی سینما‌ها کرد. اتفاقی که در آن سال‌ها به خوبی دیده شد. محمدرضا هنرمند متولد ۱۳۳۲ تهران، فارغ التحصیل مهندسی الکترونیک مخابرات است.

وی فعالیت هنری را سال ۱۳۴۷ با تأسیس گروه هنری «چاپلین» آغاز کرد و نمایش «حصار در حصار» نخستین تجربه کارگردانی اوست. از دیگر فعالیت‌های جنبی هنرمند تأسیس دفتر تولید «مهاب فیلم» در سال ۱۳۶۸ است.

سمفونی نهم آخرین ساخته محمدرضا هنرمند که در بخش رقابتی سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و موفقیت چندانی را در بخش جوایز نیز از آن خود نکرد تا ناکامی‌های محمدرضا هنرمند در فجر کامل شود.

سمفونی نهم، داستانی فانتزى - مفهومى - عاشقانه را در گذرگاهی تاریخی روایت مى‌کند و با انتشار تصاویر و اطلاعات بیشتر از این فیلم، این کارگردان چگونگی نواختن "سمفونی نهم‌"اش را توضیح خواهد داد. به این ترتیب، آخرین نُت‌های فنی فیلم سمفونی نهم، در حال نواخته‌شدن هستند و اجرای اصلی در ایام جشنواره خواهد بود.

۱۳۹۹/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...