نسخه چاپی

ترویج فرهنگ «زن‌سالاری» و «فرزند‌سالاری»

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: زن‌سالاری و فرزند‌سالاری كاملا خلاف دستور و كلام قرآن بوده كه متاسفانه از طریق گروه‌های فمینیستی غربی و در قالب طرح‌ها و برنامه‌های انسان‌دوستانه در حال افزایش است.

به گزارش نما به نقل از فارس از مشهد، آیت‌الله سیداحمد خاتمی عصر امروز در حسینیه امام خمینی مشهد در جمع عزاداران حسینی ضمن اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای غرب برای نابودی اسلام تصریح کرد: استفاده از ماهواره‌ها در منازل اسلامی اشتباه بوده و والدین باید نسبت به این مسئله هوشیار باشند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام برنامه‌های علمی آموزشی و ورزشی که به بهانه آن از شبکه‌های ماهواره‌ای استفاده می‌شود، از شبکه‌های ملی هم قابل استفاده بوده و این توان در رسانه کشور کاملا محسوس است.

ایشان ضمن تاکید بر استفاده نکردن از ماهواره افزود: در حال حاضر برنامه‌های شبکه‌های فارسی‌زبان که از ماهواره پخش می‌شوند هدفی جز نابودی اسلام ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در چنین موقعیتی وظیفه والدین برای مقابله با این دسیسه دشمن بسیار حساس است و نباید اجازه استفاده از این شبکه‌ها در محیط خانواده داده شود.

وی ضمن اشاره به تزریق فرهنگ غلط زن و فرزندسالاری از سوی رسانه‌های غربی تاکید کرد: زن‌سالاری و فرزند‌سالاری کاملا خلاف دستور و کلام قرآن بوده که متاسفانه از طریق گروه‌های فمینیستی غربی و در قالب طرح‌ها و برنامه‌های انسان‌دوستانه در حال افزایش است.

خاتمی ضمن تاکید بر اینکه در یک خانواده مسلمان فقط مرد باید مدیریت خانواده را بر‌عهده داشته باشد افزود: پدران باید هوشیارانه در بحث هدایت و رهبری خانواده تصمیم گرفته و تعامل با تمام افراد خانواده را مدنظر داشته باشند.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: ما باید در بحث مدیریت از پیامبر بزرگ اسلام درس گرفته و در کوچک‌ترین کارها هم با دیگر اعضا مشورت کنیم.

خاتمی تصریح کرد: مدیر لایق و مدبر بودن به‌ معنای متکبر و دیکتاتور بودن نیست و کسی در مدیریت لایق است که بتواند با تمام اعضا مشورت داشته باشد.

وی ضمن اشاره به مدیریت صحیح و ارزشمند مقام معظم رهبری در امر اداره کشور افزود: ایشان نمونه بارز یک مدیر لایق و کاردان است.

وی ضمن بررسی اوضاع فعلی زن‌سالاری در غرب تاکید کرد: در گذشته جسم زنان دفن می‌شد و امروزه در غرب شخصیت زنان له می‌شود و متاسفانه تمام این تخریب‌ها در یک ژست مکارانه به نام حقوق بشر صورت می‌گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن تاکید به اینکه کشورهای غربی در حال دزدی دین فرزندان اسلام هستند افزود: برای مقابله با این حیله دشمن بهترین راه حضور خانواده‌ها در مجالس دینی است.

خاتمی ضمن تاکید بر شرکت هرچه بیشتر خانواده‌ها در مراسمات دینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این والدین هستند که در قبال مسائل معنوی فرزندانشان مسئول بوده و باید بنیان خانواده یک بنیاد معنوی دینی باشد.

۱۳۹۱/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...