نسخه چاپی

مشعل: برای هر احتمالی آماده ایم

رئیس دفتر سیاسی حماس تاكید كرد سلاح مقاومت نتانیاهو و ارتش را آشفته كرد و مقاومت برای رویارویی با تمامی احتمال‌ها آماده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی حماس در کنفرانس خبری در قاهره در ابتدای سخنان خود از مبارزه نیروهای مقاومت و شاخه های نظامی آن و نیز مقاومت ملت در رویارویی با تجاوزات اسرائیل تمجید کرد.

مشعل افزود: از دستاوردهای مقاومت فلسطین احساس افتخار و سربلندی می کنیم و از شهادت کسانی که از کنار ما رفتند به ویژه شهید احمد الجعبری احساس غم و اندوه می کنیم.

وی همچنین از مبارزات شهید احمد الجعبری معاون فرمانده گردانهای القسام در رویارویی با دشمن تمجید کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: مطمئن هستیم که روحیه ما در میدان بسیار عالی است و همگی در غزه روحی در یک بدن هستند.

خالد مشعل با تاکید بر اینکه «ما دشمن را غافلگیر کردیم نه آنها»، گفت: نتانیاهو قصد دارد که قدرتش را در بازدارندگی ترمیم کند و زیر ساخت های مقاومت را نابود کند که در انجام آن شکست خورد.

وی تاکید کرد که سلاح مقاومت نتانیاهو و ارتش را آشفته کرد ما با اراده خود توانستیم بازدارندگی ایجاد کنیم.

رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به قتل عام کودکان و حمله به منازل فلسطینان گفت: نتانیاهو مرتکب جنایت جنگی شد و قاتل کودکان است.

رئیس دفتر سیاسی حماس احتمال تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را بعید ندانست ولی اعلام کرد که تمامی گزینه ها مطرح است و مقاومت برای برای مقابله با هر احتمالی آماده است.

وی همچنین از تلاش های ترکیه و قطر برای برقراری آتش بس خبر داد و با تاکید بر خواسته ها و شروط مقاومت برای برقرای آتش بس گفت که هیچ شرط اسرائیلی را نمی پذیریم و بر تحقق خواسته های خود اصرار داریم.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: ما مخالف آتش بس نیستیم ولی درخواست های مشخصی وجود دارد و ادامه محاصره غزه و تهدید آن اوج انحطاط اخلاقی است.

خالد مشعل درباره بازگشایی گذرگاه رفح نیز گفت: به تماس برای رسیدن به یک راهکاری جدید درباره گذرگاه رفح ادامه می دهیم.

وی درباره طرح انتقاد برخی از فلسطینی ها به سینا گفت این طرح به ما مطرح نشده است و هرگز چنین سناریوهایی را نمی پذیریم.

۱۳۹۱/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...