نسخه چاپی

سوراخ ماجرای تاج‌زاده كجاست؟

به گزارش نما، وطن امروز در ویژه های خود نوشت:

سوراخ ماجراي تاج‌زاده کجاست؟

ماجراي نامه‌نگاري‌هاي ‌مصطفي تاج‌زاده از درون زندان از موضوعات قابل توجهي بود که برخي رسانه‌ها تا مدتي به آن مي‌پرداختند. در اين‌باره جام‌نيوز مطلب جالبي نوشته است. در اين مطلب آمده است: هفته گذشته (23/8/91‌) خبري منتشر شد مبني بر اينکه آقاي تاج‌زاده از زندان به مرخصي مي‌آيد. اين مرخصي در زماني اتفاق مي‌افتد که سايت‌هاي همسو با آقاي تاج‌زاده مدعي اوضاع اسفبار وي در زندان هستند.

پايگاه نوروز با اشاره به مرخصي مصطفي تاج‌زاده در اين باره مي‌نويسد: وي از روز بيست و يکم مردادماه سال 89 به اتاقي در حفاظت اطلاعات اوين منتقل شد که کاملا زير نظر اين معاونت زندان نگهداري مي‌شد و پس از آن نيز به بند زنان سابق و متادون اسبق منتقل شد که تاکنون [1-] بدون امکان کوچک‌ترين ارتباطي با ديگر زندانيان سياسي و عادي[2-] در شرايط قرنطينه[3-] و ايزوله[4-] و در انفرادي بسر مي‌برد.

پايگاه نوروز اما در خبر ديگري با عنوان «مروري بر مقالات و نامه‌هاي سيد مصطفي تاج‌زاده» مدعي‌ مي‌شود که تا‌ج‌زاده علاوه بر نامه‌هايي که خطاب به رهبري نوشته است «نامه‌هايي نيز خطاب به آيت‌الله مصباح‌يزدي، وزير امور خارجه، نامه‌هاي چندگانه به علي مطهري درباره مسائل مختلف از جمله حجاب، مراجع تقليد، رئيس قوه قضائيه، فرانسوا اولاند رئيس‌جمهور منتخب فرانسه و همچنين خطاب به دختران و دامادش به مناسبت ميلاد آنها دارد که در کنار تبريک تولد سعي کرده شرايط کنوني کشور و نظام را توصيف کند.»

اکنون سؤالي که بيش از پيش ذهن را به خود مشغول مي‌کند اين است: چگونه زماني که آقاي تاج‌زاده به مرخصي مي‌آيد و هيچگونه مانعي براي انتقال نظرات خود ندارد هيچ موضع‌گيري يا نامه‌اي از سوي وي منتشر نمي‌شود اما هنگامي که وارد شرايط قرنطينه و ايزوله - بنابر نظر همفکرانش‌- مي‌شود سيل نامه‌ها و بيانيه‌ها به راه مي‌افتد؟ از آن جهت که بعيد است نامه‌ها و بيانيه‌هاي آقاي تاج‌زاده توسط شخص ديگري و به نام وي صادر شود! به نظر مي‌رسد براي خارج شدن اين نامه‌ها و بيانيه‌ها از قرنطينه زندان هيچ راهي وجود ندارد مگر آنکه وي با افرادي از قبيل عباس غفاري يا ديويد کاپرفيلد يا حتي کريس آنجل در ارتباط باشد!

دوره‌ تروريستي گروهک دموکرات

گروهک منحله دموکرات براي انجام اقدامات خرابکارانه در ايران چند تيم‌تروريستي را تحت آموزش‌هاي ويژه قرار داده است. اين گروهک به تازگي چند تيم‌تروريستي متشکل از جوانان اغفال شده کرد را براي انجام اقدامات خرابکارانه در ايران تحت آموزش‌هاي ويژه قرار داده است.

۱۳۹۱/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...