نسخه چاپی

خط و نشان یك رمال برای پرسپولیس!

خط و نشان یك رمال برای پرسپولیس گفت: پول ندهید، تیم‌تان را می‌بندم.

به گزارش نما به نقل از گل، عباس اسماعيل‌بيگي، ليدر باشگاه پرسپوليس مي‌گويد: او تهديد كرده بود كه تيم را مي‌بندد و ما هم به همين دليل در تمام بازي صلوات فرستادیم و يا حسين (ع) گفتیم.

فردي كه با ادعاي ارتباط با عوامل دو روز در تمرين پرسپوليس به دنبال كسب درآمد و ارتباط كاري با مديران اين باشگاه بود، با گل دقيقه 96 انصاري‌فرد ناكام شد!

اين فرد كه ادعا مي‌كرد از همدان به تهران آمده از طريق ليدرها تهديد كرده بود كه در بازي امروز پرسپوليس- ذوب‌آهن به اصطلاح تيم را مي‌بندد. اين تيم بستن البته با تيم بستن ابتداي فصل كاملا متفاوت است و يك اصطلاح در بين افرادي كه با اين سازوكار آشنايي دارند، به شمار مي‌آيد.

عباس اسماعيل‌بيگي، ليدر باشگاه پرسپوليس مي‌گويد: او تهديد كرده بود كه تيم را مي‌بندد و ما هم به همين دليل در تمام بازي با صلوات فرستادن و يا حسين (ع) گفتن در طول بازي، طلسم او را باطل كرديم...

اين اتفاقات در فوتبال ايران كاملا طبيعي است و با توجه به اينكه فوتبال ورزشي است كه همواره اتفاقات در آن به شانس نيز مربوط است، افرادي مثل رمال ياد شده، مي‌توانند ناني هم به كف بياورند.

به گفته اين ليدر پرسپوليس دو گل عجيب ذوب‌آهن در ابتداي مسابقه و پنالتي هدر رفته مهدي مهدوي‌كيا مي‌تواند به اين موضوع مربوط باشد!

۱۳۹۱/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...