نسخه چاپی

ناطق نوری بهترین گزینه است

حجت‌الاسلام علی عسگری از چهره‌های نزدیك به رئیس مجمع تشخص مصلحت نظام در گفت‌وگویی اعلام كرده است كه خاتمی گزینه هاشمی برای انتخابات آینده نیست.

به گزارش نما، تهران امروز نوشت: وي كه با تسنيم گفت‌وگو مي‌كرد در پاسخ به اين سوال كه آيا نظر هاشمي اين نيست که خاتمي‌دوباره وارد عرصه انتخابات شود؟گفت: خير. وي در ادامه براي دليل اين موضوع گفت: براي اينکه واقع بيني حکم مي‌کند که اين کار را نکند. اما افرادي مثل آقاي ولايتي، ناطق، حسن روحاني و از اين قبيل افراد را شايد در مقطع زماني خود بپسندد؛ نمي‌خواهم از موضع هاشمي حرف بزنم اما تحليلم اين است که آقاي هاشمي‌تلاش خواهد کرد کانديداي مقبول و جامعي بيايد که مورد نظر مسئولان نظام و نخبگان قرار بگيرد.


عسگري همچنين گفت: ناطق نوري ثبوتا و اثباتا بهترين گزينه براي کانديداتوري است. در آن صحبتي که رسانه‌اي شد، آقاي ناطق اصرار داشته که هاشمي‌كانديدا شود اما هاشمي‌‌گفته که وي کانديدا شود؛ هاشمي‌تاکيدش بر اين بوده که «نه ديگر من حالش را دارم و نه نظام ظرفيتش را دارد.»


رابط پارلماني مركز استراتژيك مجمع تشخص مصلحت نظام درباره احتمال نامزدي هاشمي در انتخابات رياست‌جمهوري آينده گفت: برداشتم اين است که هاشمي به دلايلي سعي خواهد کرد در انتخابات شرکت نکرده و کانديدا نشود ولي به دلايل خيلي زيادي هم در انتخابات فعال خواهد بود تا يک کانديداي کارآمد سکان رياست‌جمهوري و سکان اجرا را در کشور به دست بگيرد.


نماينده مردم مشهد در مجلس هفتم همچنين درباره شركت هاشمي در انتخابات مجلس نهم گفت: هاشمي وقتي به ما و علي مطهري و به آقايان ديگر گفت که در انتخابات شرکت کنيد، بنده گفتم که اگر مبنا اين است، شما اجازه بدهيد که آقا محسن (فرزند هاشمي) هم در انتخابات شرکت کند. هاشمي‌‌گفت که موافقم و به محسن پسرم گفته‌ام که کانديدا شود ولي مادرش مخالف است.


وي ادامه داد: روز جمعه آخرين روز ثبت‌نام، بنده به محسن هاشمي زنگ زدم که اگر مادرت را راضي کردي، برويم ثبت‌نام کنيم. گفت نه منصرف هستم. گفتم که مادرت مخالفت کرده است؛ گفت که نه، به ما کدهايي داده‌اند که اين کدها حاکي از اين است که بنده در انتخابات کانديدا نشود.

۱۳۹۱/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...