نسخه چاپی

جزئياتي از نشست مشترك دولت و مجلس

اسماعیلی: رئیس جمهور بخشی از نظرات را قبول داشت

باتوجه به شرایط فعلی بیشتر مسائل اقتصادی در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهكارهایی كه به نظر نمایندگان می رسید و مسائل و مشكلاتی كه دولت در این زمینه ها داشت... .

به گزارش نما، محمد اسماعیلی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با"افکارنیوز" درباره نشست نمایندگان و اعضای هئیت دولت، بیان داشت: در طول سال نشست های زیادی میان دولت و مجلس انجام می گیرد. برخی از نشست ها رسمی است و برخی از نمایندگان با هیئت دولت می نشینند و معمولا سالی دو سه بار اینچنین نشست هایی انجام می شود اما نشست دیروز یک دیداری خارج از مسائل رسمی بود که در این نشست نمایندگان و دولت بخشی از مسائل و مشکلات موجود در کشور و نحوه تعامل میان نمایندگان و دولت را مورد بررسی قرار دادند.

وی برگزاری چنین نشست هایی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: اینگونه تعاملات می تواند به ثبات و آرامش روحی و روانی جامعه کمک کند و در عین حال در رفع مشکلات جامعه هم تا حدودی تاثیرگذار باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به موضوعاتی که در این نشست برگزار شد، گفت: باتوجه به شرایط فعلی بیشتر مسائل اقتصادی در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهایی که به نظر نمایندگان می رسید و مسائل و مشکلاتی که دولت در این زمینه ها داشت به صورت دوجانبه بررسی شد و تبادل نظر خوبی در این زمینه صورت گرفت.

اسماعیلی اضافه کرد: نمایندگان مباحث خود را در این جلسه مطرح کردند و آقای رئیس جمهور هم به بخشی از ابهامات موجود پاسخ داد. در عین حال رئیس جمهور بخشی از نظرات نمایندگان را قبول داشتند.

وی تصریح کرد: البته جلساتی هم به طور مرتب میان مجلس و دولت در ارتباط با مسائلی که در داخل کمیسیون های مختلف انجام می شود، صورت می گیرد که عمدا تصمیم گیری ها در آنجا انجام می گیرد.

این نماینده ادامه داد: بحث هایی در مورد مشکلات ارزی، حمایت از تولید داخلی، جلوگیری از واردات بی رویه و دیگر مسائل اقتصادی در این جلسه مطرح شد و نمایندگان و اعضای دولت نقطه نظرات خاص خود را در این زمینه‌ها بیان کردند.

۱۳۹۱/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...