نسخه چاپی

الكاظمی: بازنشستگان و نیازمندان خانواده من هستند

عکس خبري -الکاظمي: بازنشستگان و نيازمندان خانواده من هستند

الكاظمی اعلام كرد؛ بازنشستگان و نیازمندان ، خانواده من هستند و در رأس اولویت‌های من قرار دارند.


به گزارش نما، «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق تصریح کرد که بازنشستگان و نیازمندان در اولویت برنامه‌های او قرار دارند و حقوق بازنشستگان پرداخت خواهد شد و دولت در خدمت آنهاست.

اخبار بین الملل-وی طی پستی در توئیتر نوشت: بازنشستگان و نیازمندان ، خانواده من هستند و در رأس اولویت‌های من قرار دارند. ما اجازه نخواهیم داد که پیش از آنکه دولت به تعهداتش وفا کند، حتی یک عراقی در حالی که به او ظلم شده، سر بر بالین نهد. حقوق بازنشستگان پرداخت خواهد شد و عراق به کسانی که عمر خود را در خدمت به کشور صرف کردند بی توجهی نمی‌کند و دولت در خدمت آنهاست.

برخی رسانه های عراقی و کاربران شبکه‌های اجتماعی این خبر را منتشر کرده بودند که هیأت دولت سابق عراق قصد دارد حقوق بازنشستگان را قطع کند و این تصمیم را به دولت جدید نیز ارجاع داده است.

در پی انتشار این اخبار غیر رسمی، حقوق بازنشستگان در ماه جاری میلادی با تاخیر چند روزه پرداخت شد و هیچ مقام مسئولی به طور رسمی، دلیل این امر را توضیح نداد.

دولت عراق نیز مانند بسیاری از کشورهایی که اقتصاد آنها متکی به نفت است، در پی کاهش قیمت نفت و شیوع ویروس کرونا با مشکل جدی اقتصادی مواجه است.


۱۳۹۹/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...