نسخه چاپی

نامزدهای بهترین دروازه بان سال فوتبال

اتحادیه بازیكنان حرفه ای فوتبال جهان و فیفا فهرست نهایی پنج دروازه بان را برای تیم منتخب 2012 فیفا اعلام كرد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا، این فهرست جزو فهرست نهایی 55 نفره ای است که قرار است روز 29 نوامبر در یک کنفرانس مطبوعاتی در سائوپولو اعلام شود.

امسال تمام فهرست های نهایی شامل فهرست دروازه بانان طی دو هفته مانده به فهرست کامل نهایی اعلام می شود. فهرست نهایی مدافعان، هافبک ها و مهاجمان نیز به ترتیب در روزهای 22، 26 و 29 نوامبر در پایگاه اطلاع رسانی فیفا منتشر خواهد شد.

ˈجیانولوییجی بوفونˈ دروازه بان ایتالیایی یوونتوس، ˈایکر کاسیاسˈ دروازه بان اسپانیایی رئال مادرید، ˈپیتر چکˈ دروازه چلسی اهل جمهوری چک، ˈجو هارت ˈ دروازه انگلیسی منچسترسیتی وˈمانوئل نویرˈ دروازه بان آلمانی بایرن مونیخ فهرست نهایی دروازه بان فیفا را تشکیل می دهد.

50 هزار فوتبالیست حرفه ای عضو اتحادیه های حرفه ای بازیکنان در سراسر جهان فرمهای رای گیری را برای انتخاب بهترین دروازه بان، چهار مدافع، سه هافبک و سه مهاجم در سال 2012 برای تیم منتخب سال دریافت کرده اند.

تیم منتخب نهایی طی یک مراسم رسمی در روز هفتم ژانویه سال آینده میلادی در زوریخ اعلام می شود. در این مراسم بازیکن سال برنده توپ طلای فیفا و نیز بهترین بازیکن زن در سال 2012 معرفی می شود.

در این مراسم سرمربی سال فوتبال مردان و سرمربی سال فوتبال زنان نیز برای سومین بار معرفی می شوند. جایزه پوشکاش برای زیباترین گل سال ، جایزه ریاست فیفا و جایزه بازی جوانمردانه فیفا نیز در این مراسم اهدا خواهد شد.

۱۳۹۱/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...